27 května 2013

Televizní....

Býti hvězdou televizní
kdo by tomu odolal?
Jak to jenom krásně vyzní,
Podívejte, já tam stál !


13 komentářů:

  1. Wendy to je nádhera. Také bych chtěla mít aspoň trošku básnické střevo. Jinak ti děkuji za návštěvu a není za co se omlouvat :). Já teď měla čas chodit na blogy, protože jsem od neděle doma, ale jinak od dubna do října bydlíme na zahradě, bez televize a pc tam mám jen pro úpravu fotek. Manžel sice má přístup na net na služebním, ale ani mě to neláká, když můžu být venku. Takže pak také chodím po dlouhé době. Když ke mě občas nakoukneš, budu ráda. pa

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé !!! Tvoje nápady jsou čím dál lepší   

    OdpovědětVymazat
  3. [3]:Myslím že pochvalu by zasloužil ten, do přišel na to udělat si okno z televizní obrazovky . Já už jen jeho nápad zveřejnila!

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhle jsem obdivovala u tebe na fejsu. Je vážně skvělá, zajímavá, nádherná.

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavé. Originální !!!   

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Já?? Já pouze vyfotila nápad někoho jiného!

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Asi tam budou některé fotky dřív než tady na blogu... Tady budou ale větší

    OdpovědětVymazat
  8. Jak se jednou dostaneš do televize...

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: ...nevíš kdy přestat!

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkně jsi to zkloubila dohromady. Nemá to chybu.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....