26 května 2013

Stříbrně.....


Závan chladu,
trocha smutku
slunko v listech
zima v tahu?...


16 komentářů:

  1. Mně se líbí jak ty máš nazvané tvé rubriky např.:"Neskromné pokusy o umění?"

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: No víš, já nemůžu neskromně říct že to je umění, to bych byla moc domýšlivá a pak sražena do údolí temnot, pokud by mi někdo napsal že je to hnusný a blbý         

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Tohle by ti nikdo nenapsal a kdyby, tak jen ze závisti, že on se tu dokáže trvale chlubit věcmi, které jsou zcela běžné a prožívá či umí je vlastně každý.

    OdpovědětVymazat
  4. v tahu nevím, u nás je deset stupňů...

    OdpovědětVymazat
  5. [5]:Jo, máš pravdu...a nebude to nějak moc lepší

    OdpovědětVymazat
  6. [7]:Není zima jako zima

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Snažím se....

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná fotečka... A zima v tahu teda není, u nás byly dneska čtyři stupně    a celý den prší...

    OdpovědětVymazat
  9. Někteří fotografové říkají, že umělecká fotografie může být jedině černobílá. A to asi tato fotka je, ne? Ale i kdyby nebyla, je opravdu v tom kontrastu přechodů světla s stínu pěkná a zajímavá.

    OdpovědětVymazat
  10. [12]: Já nevím....nejsem umělecký fotograf . Nejsem profík a nemám ani fotografické vzdělání takže nemůžu posoudit....pro mne osobně je měřítkem to že selíbí i jiným, nejenom mě.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]:No jo, copak v horách a podhůří . Ale krom o něco vyšší teploty jsme na tom stejně....

    OdpovědětVymazat
  12. Už aby ta zima byla zkutečně V TAHU.

    OdpovědětVymazat
  13. Zima je spíš na tahu, ale fotka krásná.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....