15 května 2013

Bouřkově bíle....

Kontrast bouřkových
mraků a bílých květů třešně si myslím nezaslouží už asi víc slov....



26 komentářů:

  1. Na tom prvním obrázku v levém dolním rohu,vypadá ta špice stromu jak nějaký ratlík.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No toje fakt, ratlík ne ale hlava sky teriéra

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Myslím že jo....

    OdpovědětVymazat
  4. Vendy, krásné fotky, moc se Ti povedly Vypadá to umělecky.

    OdpovědětVymazat
  5. Třešně s mraky jsou plný vzrušujícího napětí, ale kde jsou ty slibované magnólie?

    OdpovědětVymazat
  6. To bouřkové světlo je na fotlách parádně zachycené.

    OdpovědětVymazat
  7. Druhá fotka je samo o sobě dokonalá!

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné fotografie! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Snímky jsou nádherně dramatické, Vendy, skvělá atmosféra a zajímavé světlo! Moc se ti povedly.

    OdpovědětVymazat
  10. Měla bys mít taky výstavu, tvoje fotky jsou pozoruhodné. Já s kámoškou do Dobřichovic jedu, pokud se tedy nestane nějaká nemilá věc, jsem teď v životní situaci, kdy nemohu moc plánovat. Tak se na tebe těším, protože jestli to klapne, předpokládám, že se uvidíme...   

    OdpovědětVymazat
  11. [8]:T opravdu bylo hodně kontrastní....jo a nakonec s toho ani nic nebylo

    OdpovědětVymazat
  12. [9]:Mě se spíš líbí ta první, protože je tam navíc dým ze zahrady od vedle, kde zrovna pálili nějaké větve....

    OdpovědětVymazat
  13. [12]:Nevím,mám dojem že na to nemám. Fotograficky a vlastně ani finančně, to vlastně ještě víc....

    OdpovědětVymazat
  14. [12]:Já pokud do toh nepřijde opravdu nic nepředvídatelného tak tam budu určitě...

    OdpovědětVymazat
  15. Krásná atmoška a kontrast mezi bouřkovou oblohou a kvetoucím stromem nemá chybu

    OdpovědětVymazat
  16. Ratlík ne,ale brouk Pytlík Povedené fotky,napjatá atmosféra,jenom skoda,ze ty kvety tak rychle opadají....hlavne po bource

    OdpovědětVymazat
  17. Fotky před bouřkou jsou dramatické. Cítím z nich tu atmosféru.

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: Pravda....dost často mi to ujede i když si na to snažím dávat majzla.

    OdpovědětVymazat
  19. jo, tyhle kontrasty mám rád...jen se na ně natrefit

    OdpovědětVymazat
  20. [22]:To byla docela náhoda, šla jsem kvůli smradu z toho pálení(nebylo to evidentně jenom staré dřevo) zavřít dveře na verand a všimla si jich.....

    OdpovědětVymazat
  21. [21]:Z toho si nic nedělej, já to mám stejně. V zápalu focení mi ujede horizont nebo si nevšimnu něčeho rušivého,ale tyhle věci pak v pohodě upravím v programu a je to fuč. V počítači zas ty fotky člověk vidí trochu jinak . Svůj foťák miluju, ale co bych vážně ocenila na LCD obrazovce vodováhu..(viděla jsem,to u jednoho Nikona,ale byl moc drahý)

    OdpovědětVymazat
  22. [23]:Dá se dost rovnat i podle mřížky na displeji. Já se o to snažím, a snažím se i při doúpravách,ale někdy to prostě přehlídnu...

    OdpovědětVymazat
  23. velmi zajímavé fotečky

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....