29 dubna 2013

Stínování cestovní...



16 komentářů:

  1. Stínování miluju, trapné mi to nepřipadá . Vždyť i já podobné fotky dala na moje pastely. Tak se musím tvářit, že to je umění ...Krásné stíny

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Nejsem ani profi fotograf ani umělecký fotograf, proto ten název rubriky ....ale někdy se prostě taková nějaká "umělecká" vyskytne....

    OdpovědětVymazat
  3. Je to pekné. Pre mňa také nostalgické. Čo je umenie? Vieš? Ja nie! Ale myslím si, že umenie je vytvoriť niečo pekné, čo ľudské oko či dušu poteší a čo ja nedokážem. Fotka je pekná, potešila ma, mňa niečo také nenapadne,takže z môjho pohľadu : JE TO UMENIE! Finito!

    OdpovědětVymazat
  4. stínování je super, taky ho mám rád

    OdpovědětVymazat
  5. Stínování se mi líbí, hru se světlem a stíny mám ráda. Pěkná fotka.

    OdpovědětVymazat
  6. P.S. trochu mě ale vyděsil nový vzhled blogu. Na černou nejsem u tebe vůbec zvyklá... no, snad to půjde.

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Tak psala jsem to už Pavlovi, když se podíváš na blogy kde převládají fotky, nebo vůbec fotoblogy, všechny mají černé pozadí, protože ty fotky pak vypadají ještě o chlup lépe.....a já o tom uvažovala už dýl

    OdpovědětVymazat
  8. Má to prima barvy a je to krásně prokreslené.

    OdpovědětVymazat
  9. [10]:Trocha barevného filtru z editoru

    OdpovědětVymazat
  10. Má to zvláštní barvu, ale hezké.

    OdpovědětVymazat
  11. Miluji stíny a nejvíce stromů. Krásná fotografie.. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Stínování (a odrazy), to je moje, Vendy, moc se mi líbí. Pěkné je i zabarvení.

    OdpovědětVymazat
  13. [14]: Já zas na stíny dost často zapomínám, to už mě to musí řádně praštit do očí....a co se týče odrazovek taky se snažím je hledat kde se dá

    OdpovědětVymazat
  14. Další důkaz Tvého umění koukat a fotit Krása

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....