11 března 2013

Holky si ale pospíšily....

Zatímco v předchozích dvou letech
mi bledulky na zahradě začaly kvést 22 resp. 24.3 letos jsem zjistila že se vydraly ven dřív o celých jedenáct dní. A to je pořád dost zima a minimálně sluníčka. A vlastně i krokusy (nepřesazené) jsou s květy venku o těch jedenáct dní dřív. Že by to něco znamenalo?


A jehnědy? Ty jsou na některých lískách dlouhé skoro deset centimetrů
a díky tomu si jich dokonce všimnul i manžel. A to už jsou pěkně žluté a že jich tam je!


Jsem tedy moc zvědavá co si na nás příroda chystá.....

26 komentářů:

  1. Jsem úplně pitomá, napsala jsem komentář o květinkách ke kachničkám -

    OdpovědětVymazat
  2. Bledulky se mi někam ztratily. Nebo jestli ještě nevylezly?

    OdpovědětVymazat
  3. Krásní poslícci jara.U nás je sice nad nulou,ale nic moc,jak se ríká: Brezen za kamna vlezem!

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Taky přituhuje, ráno jemně sněžilo ale už to přestalo.Bledule tu byly už když jsme se nastěhovali ale bohužel jak se začalo sekat sekačkou začaly ubývat, dost jsem jich také kvůli tomu, že jsme sázeli rybízy a angrešty zrovna do místa kde rostou popřesazovaly ale ony to nesnášej. Tak zkouším je nechat v klidu zatáhnout a tak sekáme okolo nich a když žloutnou tak teprve posekáme trávu i s těmi žlutými listy, ale zatímmi připadá že to nemá žádný účinek

    OdpovědětVymazat
  5. Tady se taky pomalu ochlazuje, dopoledne jsem ještě makala v zahradě, ale už tam nepůjdu, už by mi bylo zima. Taky máš ty žíhané krokusy, ty se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  6. Asi to znamená, že loni byla větší zima!

    OdpovědětVymazat
  7. My si budeme muset na bledulky ještě počkat, zatím kvetou první sněženky a to jen tak trochu vystrkují hlavičky. Dnes v noci nasněžilo a zůstalo to ležet. Mírně mrzne a koukala jsem , že to tenhle týden nebude o moc lepší ( njn. Hávovka má dovolenou , to je naschvál, aby nemohla umýt okna ).

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkně vám kvetou,u nás je jaro o něco dál,bledulky nám už kvetou třetí týden.

    OdpovědětVymazat
  9. U vás to pěkně kvete! Nevím, co to uspíšení znamená, ale prý má ještě mrznout, tak asi chudinky budou v čudu... škoda, jsou to krásné kytičky.

    OdpovědětVymazat
  10. Už aby bylo jaro, venku je jak pocukrováno a -1, už mě ta zima nebaví. Včera jsem šla z pošty a na chodníku byly zmrzlé žížaly. V neděli sluníčko a v pondělí sníh a mráz.Sice máme před okny také sněženky, ale jsou zavřené a já se jim ani nedivím.

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Ony jsou tvrdé, už párkrát takhle mrzlo i později a zvládly to v plném květu.

    OdpovědětVymazat
  12. [10]:Tak žížaly tedy ještě tu nelezou, naštěstí

    OdpovědětVymazat
  13. Minulý týden vystčily sosáčky už i včely. Snad to ochlazení teď přežijou.

    OdpovědětVymazat
  14. Náádherné fotečky! Škoda, že už je zase všechno pod sněhem...

    OdpovědětVymazat
  15. Moje sněženky vykvetly už v lednu, tedy ta část, která je na jižní straně domu. Několikrát už je zasypal sníh, ale stejně znovu se zvedly. V neděli, když jsem okukovala s vnučkami zahradu, kvetly i na severní straně. Ale také krom nich tam ještě byly hromady sněhu. Včera jsem vstávala do mrazu, sněžilo a já si vzpoměla na své chudinky kytičky.

    OdpovědětVymazat
  16. To ti řeknu, příroda na nás chystá sníh.

    OdpovědětVymazat
  17. Jen doufám, že už se neprobudili chudáčci netopýrci.

    OdpovědětVymazat
  18. Krásně zdokumentováno, potvrzeno hezkými snímky. Jaro se blíží mílovými kroky. Nějaký snížek možná ještě bude, ale kytičky jsou silné osobnosti a zvládnou to.

    OdpovědětVymazat
  19. Jaro to letos zatím bere hákem. Jen teď nejspíš na pár dní ještě takticky ustopuí za vozovou hradbu .

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: Samozřejmě nikoli "ustopuí", ale "ustoupí". Normální počítačová dysgrafie .

    OdpovědětVymazat
  21. Vendy, ty máš nějakou protekci nebo co! K tobě už přišlo jaro, u nás zatím nic moc, jenom jehnědy a taky jsou parádní.

    OdpovědětVymazat
  22. Ty blodulky v ranní rose jsou nádherné. A krokusky se také pěkně rozvírají. U nás trochu pocukrovalo sněhem a mřimrzlo, ale všimla jsem si, že pupeny zlatého deště se už skoro nalévají.

    OdpovědětVymazat
  23. [21]:Cha, ty si ten komentář psal hned po tom co jsi byl u Pavla co?

    OdpovědětVymazat
  24. [22]:Tady máme zatím svoje specifické počasí odlišné od zbytku. To jest teploty mírně nad nulou a prší....

    OdpovědětVymazat
  25. [23]:Nastříhala jsem si nějaké třešňové a zlaticové větvičky a krásně mi kvetou

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....