08 února 2013

Zas jeden západ a silueta....

Předevčírem zase po delší době nejistě vylézalo po chvilkách sluníčko aby se odpoledne
a hlavně navečer na obloze na čas uhnízdilo. A tak se dal vyfotit tenhle západ...




Jak bylo dopoledne zataženo a všelijak se honily mraky vycvakla jsem tuhle siluetu stromu.
A trošinku upravila barevně....

20 komentářů:

  1. Západ slunce je vždycky krásný! Tudíž všechny Tvé dnešní obrázky jsou pěkné! Je to vděčné téma.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta první fotka je fakt parádní.

    OdpovědětVymazat
  3. První západovka a ta siluetka se mi mooc líbí

    OdpovědětVymazat
  4. Ta silueta je vážně dobrá. Krásné fotky, západ slunce opravdu nikdy nezklame.

    OdpovědětVymazat
  5. Já už nemám dosti krásných slov na vyjádření, jak se mi to líbí, tak potvrzuji všechny ty pochvalné komenty nade mnou. Fakt,krása.

    OdpovědětVymazat
  6. [7]:Když je kde ho fotit....tím že jsme v ďolíku tak jsou to jen takové střípky....

    OdpovědětVymazat
  7. [8]:Neodolala jsem, abych jí trochu nepřidala na dramatičnosti

    OdpovědětVymazat
  8. Ja som ti včera večer nenapísala komentár? Kde sa stratil?

    OdpovědětVymazat
  9. [Smazaný komentář] Danko, není nikde, hledala jsem jestli není ve spamu a nic. Ale to už se mne ptala i Helenka proč jsem smazala její koment a při tom nepřišel. A to i když je ve spamu na mejlu ho mám ale tentokrát nebyl ani v mejlu. Ono to teď vůbec dělá nějaké blbosti. Tady mi to u jednoho komentu místo čísla Smazaný komentář, při tom já ho nemazala, u Čerfa to zase neočíslovalo vůbec, u některých lidí to sice oznamuje nový článek ale když na jejich blog klikneš hlásí to stránka nenalezena a článek se objeví třeba až za dvy dny, mě chodí na mejl neustále upozornění na jeden a ten samej článek třeba v počtu padesáti za celý den apod.

    OdpovědětVymazat
  10. [Smazaný komentář] [Smazaný komentář] Danko, není nikde, hledala jsem jestli není ve spamu a nic. Ale to už se mne ptala i Helenka proč jsem smazala její koment a při tom nepřišel. A to i když je ve spamu na mejlu ho mám ale tentokrát nebyl ani v mejlu. Ono to teď vůbec dělá nějaké blbosti. Tady mi to u jednoho komentu místo čísla Smazaný komentář, při tom já ho nemazala, u Čerfa to zase neočíslovalo vůbec, u některých lidí to sice oznamuje nový článek ale když na jejich blog klikneš hlásí to stránka nenalezena a článek se objeví třeba až za dvy dny, mě chodí na mejl neustále upozornění na jeden a ten samej článek třeba v počtu padesáti za celý den apod.

    OdpovědětVymazat
  11. Pižlík9/2/13 17:38

    Západ slunce, to je moc pěkné. Tvoje fotky vždy potěší.

    OdpovědětVymazat
  12. Fotky moc pěkné, ostatně jako vždy. Tak nějak mě už nenapadá, jak pokaždé trochu jinak napsat, že se mi tvoje fotky prostě líbí

    OdpovědětVymazat
  13. [Smazaný komentář] A co takhle prostě jen Líbí ....a já budu vědět že se ti opravdu líbí

    OdpovědětVymazat
  14. Díky za úžasný seriál fotek. Taky je to moje oblíbené téma.

    OdpovědětVymazat
  15. [19]: Jak už řekli mnozí, sluníčko prostě nikdy nezklame....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....