04 února 2013

Reality šou...

V realitě jako v show, kde před skrytou kamerou
lidé své duše obnažují a všechny kolem oblažují
svými přednostmi, svou dokonalostí
nebaví mne žít.

Nemám ráda chloubu cizí, sympatie valem mizí
v nenávratnu. Chlubit se cizím peřím, být na koni
před těmi kteří neměří vše jen penězi, to těžko skousnu.

V realitě jako v show, hrajeme před kamerou
ty jimiž nejsme a myslíme že chceme být.
Hry naše falešné, bývají často netečné k okolí
a my netušíme jak moc to někdy zabolí.

Realita tvrdá bývá, jeden den nám láska na pozdrav kývá
druhý den z ní už jen smutek zbývá.
Jeden den slunce září, však v druhý šeď a chlad jen v tváři
mívá....

Realita není show a my nestojíme před kamerou
nekončí nám záběr, a světla nezhasnou...
Režisér nám nedá stop, nechybí nám nad hlavou strop
náš život není ateliér kde starý garderobiér
nám podá kabát s úklonou...



22 komentářů:

  1. Pěkné,jsi nadaná v různých směrech,važ si toho VendyW.

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásné, mrazivé a bohužel pravdivé...

    OdpovědětVymazat
  3. No, život jako takový, je celkem drsná reality show

    OdpovědětVymazat
  4. Copak tě k tomu podnítilo? Něco včera v televizi?

    OdpovědětVymazat
  5. Poslednej dobe to coraz viac u mna vipada tak, ze zivot ma velky zmysel pre humor. Obcas az morbidny :). Pekne napisana :)

    OdpovědětVymazat
  6. Fredy Kruger4/2/13 21:32

    " Dneska jsem střízliv ! - nenalitý !

    OdpovědětVymazat
  7. [5]:Ne, chování jedné vystavovatelky a odbornice na dandíky jinak šílené snobky...ale je to tak nějak odraz dnešní celkové doby a tak vůbec....

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem si vzpomněla, jak jsi se jednou ptala na ty modříny, zda jsou u nás taky neopadavé - tak jsem konečně ten náš navštívila a opadaný je!

    OdpovědětVymazat
  9. Napsala jsi to tak realisticky, že mi to okamžitě připomnělo upoutávku na reality show Farmár hladá ženu. Jsi všestranně nadaná

    OdpovědětVymazat
  10. Někdy je to kolem mě taková reality show, že čekám, že každou chvíli někdo vyskočí ze skříně a zakřičí: STOP, dobrý rejžo, berem!!

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Tady už taky konečně všechny opadaly

    OdpovědětVymazat
  12. [12]:A ono nic, co?

    OdpovědětVymazat
  13. [1]:Tak snažím se i psát, nejen fotit

    OdpovědětVymazat
  14. [2]:Moc mne těší že si to o mě myslíš a vážím i toho

    OdpovědětVymazat
  15. [4]:Někdy ty reality show na život ani nemají....

    OdpovědětVymazat
  16. [6]:Tak pokud se to dá překousnout i když je to morbidní a ještě se tomu můžeš zasmát tak to pořád jde

    OdpovědětVymazat
  17. Opět se ti něco povedlo. Ty prostě život vnímáš všemy smysly.

    OdpovědětVymazat
  18. Pižlík5/2/13 12:55

    Vidíš, já myslela, že něco k tématu týdne nafotíš a ty takovouhle "realitku".

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: Myslíš? Tak děkuji !

    OdpovědětVymazat
  20. Hry asi k životu patří, ale někdy je z nich hodně smutno..

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....