20 ledna 2013

Zimně krajinové 2....

Než se předvedou další zmrzlé fotky, dáme si něco málo z krajiny.
Jelikož chodíme většinou stejnou trasou, žádné velké změny se nekonají.
Maximálně v olistění stromů, v ozelenění polí nebo sluníčko x zataženo.
Tak aby to nebylo úplně stejné, někdy si pohraju z barvičkou. Tu dám
černobílou krajinku, tu zas sépii, nebo zvolím trochu zbarvení do modra
či do zelena. Jediné co se tu valem mění jsou lesy, které ubývají pod pilami
majitelů.A to vcelku i rychle.
Takže se obávám, že za chvíli mi toho moc jiného k focení nezbyde
než jen ta pole....

Meandry na Srnovském potoce, alespoň část....
Použitý crossproces laděný do modra.



Zde byl použito pro změnu ladění do zelena a Ortonův efekt. Ten vytváří dojem malby,
záleží na tom jak moc silný se efekt použije.


Lesních cest je tu mraky, takže poskytují stálé téma....


Vzácná chvilka kdy vykouklo sluníčko




Pokoušela jsme se zachytit a nějak přijít na to jak zvýraznit ty paprsky....nepodařilo se. V reálu byly o hodně kontrastnější.


Když se přepne na režim Západ slunce. Barvy se stanou o dost výraznější a dramatičtější.


To jediné sluncem osvětlené místo zářilo do dálky. Bohužel postrádá snímek ostrost, jelikož byl nazoomován, co můj foťák dokáže. Tedy na optický zoom, na digitální by už to stálo vůbec za prd.
Navíc protější kopce byly v oparu....


A černobílé louky. Už se těším až budou pěkně zelené...



Poutník se mnou po cestách....Mates. Pro mne stále těžce vyfotitelný, aby nebyl rozmazaný.
jde to ale hodně těžce...




5 komentářů:

  1. Pěkně sis pohrála s efekty! Jsi fakt znalec! Je príma, že Tvůj koníček Ti pomáhá být stále na čerstvém vzduchu.

    OdpovědětVymazat
  2. Báječné fotky! jo, za lesy mě také bolí srdce. člověk jde na svá místa, aby zjistil, že les je najednou pryč. že jeho místa už nejsou....

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné fotky. Matese jsi vyfotila hezky.

    OdpovědětVymazat
  4. Člověk si nikdy nevážil toho co má - dokud o to nepřišel.Moc pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné!Já uz se sotva dostanu ven na procházku,nejak mi to nechce chodit a moje hafulka uz vubec nechce ven! Tak nekdy vezmu pejska od sousedky,kdyz je v práci.Její pejsek miluje sníh!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....