20 ledna 2013

Lístkové....

Jediným zástupcem barev v přírodě jsou momentálně suché listy.
Jak na bucích tak na dubech. To že zůstává část listí na dubu je
normálka, to by ani nevznikla krásná Werichova pohádka,
ale nějak jsem si dřív nevšimla, že i na bucích. A co víc
dokonce i při pohledu do lesů je vidět mezi zelenými smrky a
borovicemi tu a tam stále zlatý modřín. Nevím co se změnilo ale
já se pamatuji, že modříny začínaly zlátnout už koncem prázdnin
a na zimu byly holé. Teď jak to kolem pozoruji některé neopadají,
a když tak až před jarem....je to jen můj dojem, nebo jste si toho všimli také?







8 komentářů:

  1. Tie fotky sú nádherné a perfektne zachytené :]

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda, to je Dandíků na úvodní stránce! A dole nová kóča! Modřín se správně jmenuje opadavý, taky by opadat měl. V mé blízkosti nemám modřín, abych Ti řekla, jak je to u nás. Je príma, že vidíš i barvy na listech, kdekdo by řekl, že teď už barvy nemají. Líbí se mi poslední dva obrázky se strukturou tlejících listů. A prostřední obrázek mi ladí barvami.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: No nová kóča je z toho sobotního focení .

    OdpovědětVymazat
  4. nádherné listíčko! jo, duby a buky - to známá věc. u nás se spíše děje to, že duby nečekaně shazují na začátku zimy, což nebývalo...asi by možná sedlák prohrál...a modříny u nás též některé zůstávají zlaté. že by to byl druh - modřín neopadavý?

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky. Líbí se mi ten proděravělý list. Nyní si nevzpomenu, jak se tomu říká.

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné fotky i nový design

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Skelet se tomu říká....dá se to dělat i doma uměle. Přihodný vybraný list vaříš ve vodě se sodou až z něj zůstane jen ta žilnatina, pak ho usušíš a můžeš barvit.

    OdpovědětVymazat
  8. [4]: Možné je všechno, třeba zmutovaly

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....