03 ledna 2013

Nastal čas....



....nastal už čas ptáče moje, roztáhnout křídla
a pustit se v let. Objevovat si jiný svět, kde budeš
žít život svůj. Naposled ohlédni se po rodném hnízdě
a skoč....

Jen máma ptačice, sedící ve stínu na větvi
vidí tvůj skok a roztažená křídla....
tak proč je najednou svět zamžený a na srdce padla tíha
jak balvan zalehla jej bolest, tak ostrá, že nedá se dýchat.

....nastal tvůj čas ptáče moje, už jiná křídla tě doprovázet chtějí
snad dají tvému letu směr, tam kam by sis přál....
mámě ptačici jen vzpomínky zbydou,
na malé pískle které naplnilo její svět.
Teď napůl pustým ostrovem jí bude, a bolest doprovázet
jí bude všude....

Však přejde všechna bolest, všechen strach
za nějaký čas vše přebolí, a při občasném návratu
i smích zahlaholí....
Mé ptáče leť, jen leť, teď už čeká tě jiný svět....

16 komentářů:

  1. Kdepak ty ptáčku hnízdo máš?

    OdpovědětVymazat
  2. Vždy závidím všem, kteří umí psát poezii...

    OdpovědětVymazat
  3. Opouští a bolí to.....a brečím

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som tusil, ze sem musim konecne prist, aby som Ti utrel slzy - neboj sa, ptace prileti domov "brzy", len ked bude nieco potrebovat, uz ho tam mas. (Ja som musel "praceti" - ftakovi jednemu darebnemu - napriklad prave kupit olej na kurenie, aby nezrmzol v svojom novom hniezdecku.)

    OdpovědětVymazat
  5. (ptaceti, oprava) Pekne si to napisala.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]:Díky za nesmrtelnou tetu, sice v téhle době z které je ta písnička mi byla ještě hodně sympatická....ale ten dnešní vztek na ní mne probral

    OdpovědětVymazat
  7. [6]:No jsem zvědavá jak dlouho to vydrží, zvlášť když jsem u něj vycítila že on sám si není stopro jistej že to chce. Ale když to nezkusí, nezjistí to....a jestli to budou zvládat finančně.

    OdpovědětVymazat
  8. Vždyť tvůj ptáček neodletěl do cizích krajin, bude se vracet, bude se mu stýskat. Máš ho doma coby dup.

    OdpovědětVymazat
  9. Dobří holubi se vracejí.

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: Zvlášť když rádi papají

    OdpovědětVymazat
  11. Hezky napsané. Sice miluji samotu, ale raději si nepředstavuji, jaké to bude, až se dcera osamostatní. Vlastně jo, už si vzpomínám, říkala něco jako: chci bydlet v našem bytě a Ty si můžeš konečně splnit sen - dům, tak si někoho najdi a a nastěhuj se k němu

    OdpovědětVymazat
  12. Tak tohle období právě prožíváme. Pořád se nám zdálo, že už by se ta holka mohla živit sama....a když tomu najednou tak je, je tu bez ní smutno.

    OdpovědětVymazat
  13. [14]: Jo to je ta co mi poslal ApokalyPSÍK. Zpívá ji Vondráčková.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....