03 ledna 2013

Pusté ostrovy našich těl....


Mezi pustými ostrovy našich těl, bloudí ruce
jak ztracené bárky mezi skalisky...
Příboj je žene proti zkáze, však na poslední chvíli
je vždy vrátí do bezpečí, možná rozum? Možná
nechuť dostat se do řečí?

Co vzít si na takový pustý ostrov, který se skrývá v nás?
Tiše našeptává ten neodbytný hlas.
Přeci lásku, radost, štěstí....toho ti na ostrově je třeba!
Co když ale ten ostrov svojí pustotou nás zcela pohltí
a všechno kolem bude k nebytí...

Jak pustý je náš ostrov, jak pustý je náš život
to zjistíme po čase, až ruce ztratí touhu bloudit v tom nečase.
Na pusté ostrovy vtrhne bouře, svrhne vše co jí v cestě stojí
pak není divu, že jeden z nás to neustojí...
Ztratí se v touze a ve snech, ztratí se v mlze...
Ze slz, z dýmu, z kouře...zatracena budiž ta bouře

Na pustých ostrovech našich těl, zachvěje se zem
příboj na ně zaútočí, vše co bylo krásné zničí.
Na pusté ostrovy nikdo již nezabloudí a bárky mezi skalisky
jen proplují, žádná zkáza nehrozí jim, žádný rozum nevelí
vrátit se zpět ke svým postelím....

Pusté ostrovy zmizely a trosečníci na nich?
Tak ti zemřeli....



26 komentářů:

  1. Nemám slov. Sedím ve škole u počítače a místo psaní všema deseti, poslouchám Dylana a čtu dokola tuhle báseň. Dostalo mě to.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Ou, ou  tak to jsem ráda , že se ti to líbí, ale to učení by bylo asi lepší

    OdpovědětVymazat
  3. Ty duše poetická Tohle já neumím. Ať píšu, co píšu, tak mi z toho většinou vyleze šaškárna.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: No ale to je dobře, alespoň se máme kde nasmát a to je myslím o dost lepší než se živit těžkým duchovnem

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle musím číst víckrát. To ses mi teda trefila.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné. Jak dlouho ti trvá, než napíšeš takovou báseň?

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Ilčo tak možná dvacet minut? Záleží na tom jak mám klid, a jak mi je blízké téma. To pak naskakují verše bez problémů. Jindy to je třeba taky půl hodina nebo i víc....

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: No to je pěkný, jenže teď nevím jestli proto že to je tak blbý, nebo proto že nesouhlasíš, nebo proto že jsem blbá já?

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Já kdybych něco podobného chtěla napsat, tak minimálně týden.

    OdpovědětVymazat
  10. [12]:Ivetko díky moc

    OdpovědětVymazat
  11. [3]: Já jsem taky spíš na ty šaškárny.

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Já bych to nenapsal ani za deset let.

    OdpovědětVymazat
  13. Jo, ale jinak je ta báseň docela silná. Až mě z ní trochu mrazí.

    OdpovědětVymazat
  14. Velmi citove. Ale to nie je chyba. Clovek to potrebuje obcas sa aspon slovom nechat polaskat. Ja viem, ze Ty si aj na saskarny, ale ako  pisu v mudrych knihach "Na vsetko nam da zivot cas. Na smutok aj na radost." ...Ja tie Tvoje  verse ako smutne nevnimam. Dokonca , zaverom som sa pousmiala.V tom zavere je pravdy kus. Vsetko, vsetucko v nasich zivotoch,nech sme  kdekolvek, kymkolvek a s kymkolvek, sami alebo v dave, vyriesi lahucko smrt. Ta , ked nas len tak z povzdiali pozoruje, tak ma naozajstnu saskarnu.

    OdpovědětVymazat
  15. [17]: To mě překvapilo, myslela jsem že tebe hned tak něco nedostane....alespoň tedy trochu nedostane

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: To máš jedno, já zas nedokášu psát takový skvělý glosy a fejetony jako ty...každej máme holt talent na něco....

    OdpovědětVymazat
  17. [20]: Takže já mám na blogu image nějakého cynika s hroší kůží? No to se někdy stává, když si člověk dělá ze všeho srandu.

    OdpovědětVymazat
  18. [23]: To ani ne, jen mne to překvapilo, že to na tebe tak působilo.... A nejveseleji na okolí působí ti, kteří jsou v jádru smutné povahy. Znáš to... veselý na rtech smích, hluboký v srdci žal...

    OdpovědětVymazat
  19. [24]: To já teda rozhodně smutná povaha nejsem. I když nějaké té chandře se taky nevyhnu, asi jako každý člověk.

    OdpovědětVymazat
  20. [25]: No to určitě podle tvého psanda nejsi....já to myslela tak, že někdy zdání klame. Ty jsi takový nadhledový glosátor. Ale vím, že dokážeš napsat i článek při kterém je člověku spíš než do smíchu tak nějak hořko....protože ač je to bráno s humorem je to ve skutečnosti smutná pravda.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....