01 ledna 2013

Ledové zvonky a jiné nádhery....


Nejhezčí úlovky (alespoň pro mne) se mi podařily při zpáteční cestě
okolo potoka. Mráz a voda tu pospolu vytvořily řadu krásných ledových zvonků, lízatek, závěsů a jiných tvarů, které jako by vyrobily zkušené a šikovné ruce sklářů a které by se od hodiny mohly pověsit na lustry v nějakém ledovém zámku...
















14 komentářů:

  1. Moc krásné obrázky! Já si nad nimi říkám, co nás vede k materialistickému životu, když je kolem nás tolik krásy...

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No jo, když ale jíst se musí, oblékat se musí a tak se musí holt ta materialistická stránka bohužel taky dodržovat...

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Musí, ale někdy je toho materialismu kolem nás příliš.

    OdpovědětVymazat
  4. No paráda. Na té 2.a 3.fotce to jsou přímo skleněné vánoční zvonečky. A ty bublinky vzduchu v ledových kapkách působí moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky jsou úžasné a zvonky parádní.

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Jo, to se povedlo díky sluníčku, nesvítilo sice přímo do nich ale ějak se odrazama do nich dostalo. Mě nadchly ty bublinky taky, je to totiž ta větývka která je nad tou fotkou nad nimi. Napadlo mne jí vytáhnout a jednotlivě je vyfotit. Sama jsem pak byla překvapená(ostatně jako vždycky) jak to dopadlo. Jelikož fotím přes hledáček, protože nosit brýle sebou se mi nechce tak vždycky všechno v něm nevidím, to až pak na kompu při stažení....

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tomu říkám dokonalé ouloffky!

    OdpovědětVymazat
  8. No teda, ty, co vypadají opravdu jako ledové zvonky, to jsou krásné fotky... A ty bublinky uprostřed zmrzlé kapky,...paráda....

    OdpovědětVymazat
  9. Skutečně nádherné fotky. Co víš, třeba tě focení bude jednou živit

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné jako vždycky!     

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: To bych musela mít lepší a hlavně větší a dražší vybavení, a ve fotografii je ohromná konkurence, tam takovej amatér fotící nějak víc teprve čtyři roky jak já, nemá šanci....a chce to se pohybovat po světě anebo alespoň po republice a na to já nemám....

    OdpovědětVymazat
  12. Chodím se k Tobě dívat častěji než na televizi! Několikrát denně čerstvé zpravodajství!

    OdpovědětVymazat
  13. cink, cink, tady to přímo ledově zvoní!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....