22 prosince 2012

Zamrzlý svět kapek....

Když jsem viděla včera ráno tu jinovatku co tu byla, vzpoměla jsem si na tu zmrzlou kapku z předvčerejška a napadlo mne že by jich třeba mohlo někde být i víc. Vzala jsem tedy foťák a šla koukat po zahradě. Bylo jich na tisíce, na tújích, na stromech, na pnoucí růži...byla bych chodila a fotila snad hodinu, ale zmrzlý prst na spoušti mě brzy vrátil do reality....Měla jsem z nich ohromnou radost ovšem do té doby než jsem přišla na tu zhovadilost co provedl S.Rul. a spol. To mě totiž na další blogování docela na chvíli přešla chuť. jenže dneska mi to už zase nedalo a tak tady se můžete (pokud mne ovšem najdete) pokochat....















Ještě jsem na jívě taky včera objevila tohle....prvních pár kočiček.....a že to není podfuk dokazují bílé zbytky sněhu v pozadí....

6 komentářů:

  1. Opravdu povedené kapičky, i já s nimi mívám občas problém...

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy, to jsou úžasné fotky. Nejvíc se mi líbí kapky na tújích.

    OdpovědětVymazat
  3. Tý jo.. čumím O_o Nádhera!! :) Rozhodně lepší fotky, než na fotografa.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou krásné fotky! Minimalistické kapky! Moc se mi líbí, asi si nějakou dám po vánocích na svou plochu! Moc krásné!

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Myslíš ty moje co jsem dávala na fotografii do Těší mne.... jako ukázky?

    OdpovědětVymazat
  6. Takovéhle fotky jsem vždycky chtěla umět vyfotit a nikdy se mi to nepodařilo.. Tleskám!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....