13 prosince 2012

V hlavní roli .....větve.....

Když jsem tak probírala fotky při rovnání a rozdělování, narazila jsem na jednu která mi vnukla nápad.
Udělat výběr fotek, kde jsou hlavním motivem větve. Domnívala jsem se, že takových fotek moc nebude,
takže se vejdou do jednoho článku, ale velice jsem se zmýlila, je jich tolik, že mají svou samostatnou
galerii a navíc to ještě nejsou ani všechny! A přišla jsem na to, že zimních mám jen strašně málo, nějak
asi nejsou v zimě přitažlivé či co....nebo tu jejich krásu prostě nevidím!






DALŠÍ FOTKY K TÉMATU V GALERII

28 komentářů:

  1. Opravdu krásné, první a poslední jsou nejlepší, ale mým největším favoritem je první...

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: To je ta, která mne ta tu myšlenku přivedla . Když říkáš první a poslední, do galerie ses díval? Kontrolní otázka!

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:Ano, koukal... Neboj se, na mě je spoleh...

    OdpovědětVymazat
  4. Tak u mě vede taky ta první, zkoukla jsem i galerii a všechny jsou moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu podařené. Proč ty "pochmurné" vyniknou víc a efektněji než svěžest a zeleň? Svět přeci není černobílý...

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Jo, tak to nevím, ale je fakt že mě se ta první a ta poslední děsně líběj....vím že bych to neměla říkat, to je na ostatních aby chválili. Však se říká že samochvála smrdí, ale já si nemůžu pomoct   

    OdpovědětVymazat
  7. První a poslední, jakož všechny zimní se mi moc líbí. Nemám ráda zimu, ale holé větve víc vyniknou bez listí.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]:Ono se taky říká, že když tě nepochválí jiní, tak se musí člověk pochválit sám.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Já už ho mám čtrnáct dní. Koupené. Nemám kde si ho vlastnoručně uříznout. Zkoušela jsem si ho tu naočkovat na nějaký strom, ale nezadařilo se....tak chválit se sama musím spíš doma, protože jinak bych se pochvaly ani nedočkala

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem pro č.1,byla jsem i v galerii,trochu jsem Ti tam zahlasovala pro zimní snímky.

    OdpovědětVymazat
  11. [7]: Jo, to Valin, to já ne

    OdpovědětVymazat
  12. [9]:Z ovocných stromů roste jmelí nejlépe na jabloni. Očkování jsem jednou dělal pokusně, ale také nic. Do sadu takové věci nepatří... Tam očkuju jiné věci

    OdpovědětVymazat
  13. Ta už pomaloučku na některých pupenech zelená. Máme tu jednu planou třešeň, ptáčci utrousili. Ale zůstáva stát, protože skvěle pohledově stíní od sousedů. Jen jí budu muset trochu zkráti větve které už lezou přes plot. Ostatní třešně co jsme sem vysadili zhynuly velmi záhy..

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: Četla jsem že by se mělo roubovat na ten samý strom, z kterého se vzalo...to že se nejlépe ujme.

    OdpovědětVymazat
  15. Fredy Kruger13/12/12 17:47

    Muž rozvážně skáče a vůbec se neštve !

    OdpovědětVymazat
  16. [14]:Tomu nerozumím jak to píšeš...?

    OdpovědětVymazat
  17. Mně se nejvíc líbí ruhá, má krásné barvy, a třetí, Slunce tam vypadá, jako kdyby vybuchla atomová bomba, ne že bych si to přál, ale je to působivé.

    OdpovědětVymazat
  18. [16]: To bylo k tomu jmelí! To když chceš nacpat na strom, tak ho máš cpát na stejný druh z kterého pochází. Roubovat třešně a višně či jiné stromy sem já osobně ještě nezkoušela. Na začátku když jsme se sem nastěhovali manžel zkoušel roubovat, dostali jsme rouby od jeho tety která je měla ze sadů okolo Kolína, ale ujmuly se jen dva druhy z asi sedmi. Tu třešeň jsem nechávala pro ten případ, na chatě máme hrozně dobré třešně, ale zatím na to jaksi nedošlo.....a jak je nejlepší to roubovat na kozí nožku, do T za kůru nebo kopulací? VYSVĚTLENÍ PRO OSTATNÍ ČTOUCÍ KOPULACE JE DRUH ROUBOVÁNÍ!!!! NEBAVÍME SE O SPROSŤÁRNÁCH!!!!!

    OdpovědětVymazat
  19. [17]: Ta druhá je z Jižních Čech a ta s tím vybuchlým sluníčkem je z mobilu, proto má takové zvláštní světlo. Mimochodem i ona patří mezi zimní, fotila jsem to 22.12.2009.To bylo beze sněhu a kolem deseti stupňů nad nulou. O dva dny později napadl sníh a začalo mrznout. Ideální Štědrý den....

    OdpovědětVymazat
  20. [18]:To slyším poprvé, že je potřeba stejný druh stromu, semínka jmelí roznáší ptáci, ale proč ne možná je to lepší...

    OdpovědětVymazat
  21. [18]: Kopulace je termín odborný tak k nějakému pohoršení by asi dojít nemělo, ikdyby přišla řeč na něco jiného.

    OdpovědětVymazat
  22. Moc hezké, taky ráda fotím větve.

    OdpovědětVymazat
  23. [22]: Já když vidím nějaký strom, tak neodolám abych si neudělala fotku z některou z větví.Nejraději mám buky, mají krásnou barvu listů, a zvláštně "krajkově" utvářené větve, což vyniká v době kdy listy nemají....

    OdpovědětVymazat
  24. Pro mě je jasně první jednička.

    OdpovědětVymazat
  25. MelancholIe samozřejmě

    OdpovědětVymazat
  26. [5]: Protože melanchole je nám vlastní. Takovej odpočinkovej příjemnej smutek.

    OdpovědětVymazat
  27. [25]: Tak v létě jo, ale teď je to naprosto depresivní počasí

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....