21 prosince 2012

Dešťově smutné....

Posledních pár dní není venku nic co by mě dělalo radost. Prší... Sluníčko se rozhodlo
zřejmě uložit k zimnímu spánku, a chodit někam dobrovolně ven se mi vůbec nechce...
Pravda, byla jsem dvakrát ve městě, jednou za účelem masáže mé páteře která není a už
nikdy nebude zcela v kondici, podruhé pro materiál na šití adopčních vestiček pro různé
útulky a depozita. Jako fotomagor vždy s foťákem v kabelce. Jenže co naplat, při hnusnu
není ani na to focení nálada a zbytky šedobéžového sněhu z nichž čouhají psí exkrementy či
krabičky od cigaret nejsou zrovna to co by člověk nadšeně fotil. Leda jako odstrašující
příklad jaký jsou lidi prasata zvlášť když hned vedle je odpadkový koš. No, abych nebyla
zase moc nespravedlivá, také jsem viděla jiný koš, který doslova těmi pytlíky s hovínky přetékal
a ještě navrchu byl připláclý jeden. Ovšem zase tady pro změnu zaspaly TS. Takže jak se pak mají
lidé vychovávat k čistotě...a tak se mi neutěšeně prázdní archív neuveřejněných fotek a nové
přibývají jen sporadicky....ovšem možná že místo fotek bude psando. Je mi totiž blbě, bolí mne hlava,
bolí mne v krku, tudíž nastoupí paralen a podobné, no a po zkušenstech z loňska, kdy jsem v
obluzení paraleny prokládanými svařákem psala jeden článek a báseň za druhým, je možné
že nedostatek obrázků nebude ani vadit.... no a když tak mám pořád v zásobě mejl a krásy které
mi na něj přišly....






Tahle kapka je pěkně zmrzlá a přimrzlá ke špičce listu ozdobné trávy....

20 komentářů:

  1. Větvičky s kapkami jsou moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak asi totak nějak podobně bude

    OdpovědětVymazat
  3. Ovšem i tyto fotky jsou hezké, možná bys mohla trochu zpomalit periodu, ve které vysíláš články...

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Marťas, dva články denně je moc

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Ale jo, dva už jdou, ale pokud máš tak málo fotek jak říkáš, tak by se možná vyplatilo dát jeden článek za den, čímž ti ještě nějaké články zbydou  později je můžeš využít, když ti dojde tvůrčí představivost... Ale mně je to celkem jedno, já se na tvoje fotky koukám rád, i když to občas nestíhám...

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Jenže já to neumím se krotit ....už takhle trpím když dávám ty dva, právě proto aby mě vydržely fotky. Jenže pak mne něco napadne a musím to sem dát ....no.

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jsi fografický mág. Tvé snímky jsou magické a úžasné a přitahují pozornost.

    OdpovědětVymazat
  8. Četl jsem jak u vás doma slavíte Vánoce. Poslední roky to bylo stejné u náš, ale to zavinila ta sekta. Syn už nechtěl stromeček, že je to přežitek, ani koledy nechtěli poslouchat a po večeři každej zalezl do své díry. Je to tristní.

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: Jo, díky za pochvalu

    OdpovědětVymazat
  10. [10]:Tak ne že bych na vánoce úplně zanevřela, to ne. Jenže v posledních letech bojujeme dost o to, aby jsme nějak vůbec fungovali bez toho, aby jsme se báli že nám co chvíli zazvoní u dveří exekutor. Držíme se s velkým úsilím nad vodou, odnážíme to vynervováním a stresem, kolapsy a hospitalizací takže ti to prostě na nějaké vánočně laděné náladě ale vůbec nepřidá. Děti jsou velké, co potřebují nebo chtějí to si koupí. A navíc na střídačku mají partnera a tráví část vánoc s ním. Připravovat tedy něco velkého nemá vůbec cenu a co se stromkem? Jen ho pak kočky obíraj o ozdoby a já se s nima pak o ty ozdoby přetahuju. A proč bych se měla o vánocích dívat celé dny na něco co znám už nazpaměť? To si raději fakt vezmu knížku a jdu si číst nebo jdu ven fotit. A dělat něco jen proto, že jsou vánoce a je to zvyk? To ani náhodou....Jo, pokud se někdy dostanem do alespoň trochu normální situace, O.K. budu mít zase trochu jiný přístup, možná si to zase začnu užívat, ale teď si to neužívám a nemám chuť se nějak víc angažovat.

    OdpovědětVymazat
  11. Ta přimrzlá je jak umělecké dílo mistra skláře.

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: Co jsou to adopční vestičky?

    OdpovědětVymazat
  13. Ty máš fakt dar vidět krásné detaily. Ty tvoje fotky jsou opravdu krásné. Vadilo by ti, kdybych si v budoucnu nějaké půjčila do své grafiky? Samozřejmě s odkazem na tebe.

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: To jsou takové vestičky, z reflexních vest na kterých bude napsáno Pes k adopci a budou je nosit při venčení pejsci z útulků aby lidé kteří uvažují o tom, že by si vzali pejska z útulku, nebo si chtějí pejska pořídit, věděli že jsou k mání....Aby ti šmudlíci měli co největší šanci najít nový domov a milující pánečky.

    OdpovědětVymazat
  15. [15]:Už jsem ti to psala v jiném komentu, nevím kam se teď budeš nebo nebudeš dívat, ale klidně, když se ti to líbí

    OdpovědětVymazat
  16. Fotky s kapkami jsou nádherné. Kapky jsou jak korálky. Předposlední a poslední fotka se mi líbí nejvíc. Taky sotva stíhám sledovat Tvé nové články, fotky. Jsi asi velmi hyperaktivní, co?!

    OdpovědětVymazat
  17. [18]:No to bych zrovna neřekla že jsem hyperaktivní, ale je fakt že fotím dost, a když ty fotky opravdu stojí za to, tak se strašně rád o tu krásu podělím. Nebo mě něco, nějakej detail připomene něco jiného a abych to nezapoměla tak musím sednout a hned to napsat. Já třeba si už nepamatuju jedinou z básní kterou jsem psala na blog. Sedím a píšu to, ale tím to končí, kdybys po mě chtěla abych ti jí řekla deset minut po tom co jsem jí napsala, tak neřeknu, je pryč....

    OdpovědětVymazat
  18. [19]: No, to je právě projev hyperaktivity! To nemusíš se pořád jen hýbat fyzicky!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....