31 prosince 2012

Co je to?

Dlouho jsme si nezahádali, takže hurá do toho...
Co je na obrázku? Jen podotýkám že většinou nelze dát na první
pohled, a že nic není tak jak vypadá...


Takže se těším na tipy....

13 komentářů:

  1. Ledová tříšť na kraji potoka.   Jsem zvědavá na výsledek.

    OdpovědětVymazat
  2. Lišejník zlatý (Lichen aurelia).

    OdpovědětVymazat
  3. Pěna v mořském přílivu. Kolorovaná.

    OdpovědětVymazat
  4. sníh napadaný na venkovním parapetu okna

    OdpovědětVymazat
  5. Na první pohled bych řekla, že moře a příboj.

    OdpovědětVymazat
  6. A ještě ti chci pochválit krásné péefko s Bobšem, je to moc pěkná úprava, klidně by to mohl být obraz.

    OdpovědětVymazat
  7. Vendy, chtěla bych ti popřát pěkný závěr tohoto roku a hezké a příjemné vkročení do toho následujícího. Hlavně ti chci popřát hodně zdravíčka, štěstíčka, lásky a spokojenosti do nového roku 2013. Ať se ti všechno daří a ten další rok stojí za to!

    OdpovědětVymazat
  8. [7]:Děkuji moc, tak snad těch blbců bude co nejmíň

    OdpovědětVymazat
  9. [8]:Hani, moc děkuji i tobě vše nej a dobré světlo v Novém roce

    OdpovědětVymazat
  10. Já se vzdávám,nevím.   

    OdpovědětVymazat
  11. Jako první mě napadl příliv. Ale když nemáme dát na první dojem....nevím.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....