02 listopadu 2012

Zvláštní květ....

Na 365ce jsem zmínila, že mi muž za každou jízdu kterou s ním
absolvuji, koupí kytičku. A jelikož ví že mám raději ty hrnkové
tak je to vždy kytička květináčková. Ta poslední se jmenuje
NEVADLEC, a je i známá ze zahrádek jako kytka na sušení do
vazeb a suchých aranžmá. Má ještě variantu zvanou "kohoutí hřeben".
Pomalu se mi začíná plnit okno a smála jsem se že pokud to
takhle půjde dál, tak mám za ten půl rok doma celé květinářství.





15 komentářů:

  1. Je to opravdu zvláštní květ. Ale krásný. Já znám "kohoutí hřeben" ze zahrádky, má trochu jiný tvar.

    OdpovědětVymazat
  2. Kohoutí hřeben taky znám.Máš to hezké,že máš tak pozorného muže.

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Ano i ta a ještě jedna je za to ježdění....já mám taky posedlost kytkama, strašně moc si přeju někdy dostat kytku tak že mi jí od někoho dovezou. Znáš to ne, ženská přijde do kanclu a tam má deset nádhernejch megakytek od pana Božského....jenže muž je na tohle už moc tupej, toho to nikdy nenapadne, navíc je to pro něj "moc drahý" a nestojí to za to. I když do něj stále nenápadně trkám. A ten kdo by to i třeba udělal se zase bojí abych neměla průser....Tak on taky ty kytky muř vybírá podle toho který se líběj jemu a automaticky předpokládá že se musej líbit i mě. Tak zatím se furt strefuje. Chryzantémky si zkusím vysadit pak do truhlíku a tuhle si usuším....

    OdpovědětVymazat
  4. No, kdyby Medvěd měl přinést kytku, která se líbí jemu, tak by to byla v květináči zapíchnutá šiška salámu On je taková duše poetická.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ono asi padesát růží by se nedalo přehlédnout, a i kdyby si nevšimnul manžel tak děti určitě

    OdpovědětVymazat
  6. Je fajn mít doma v tyhle podzimní šeré dny něco tak veselého jako tahle kytka. Máš prima manžela

    OdpovědětVymazat
  7. No tak to fakt nevím , co bych musela udělat , abych dostala od muže " kytku jen tak ".Občas si vzpomene když máme výročí ( to se nedá zapomenout , když jsme se brali 1.9.1990 ), nebo na narozeniny. Ale vcelku to považuje za zbytečnou věc a peněz za kytku vynaložených by se jistě dalo užít lépe. Třeba na nákup nějakého nářadí.   

    OdpovědětVymazat
  8. Tuhle kytku vůbec neznám, Vendy! Je opravdu zvláštní a nádherná! Tvůj muž je fajn, když ti kupuje takové kytky. Asi ti budeme všechny trochu závidět!   

    OdpovědětVymazat
  9. jojo, tuhle znám. vypadá moc hezky, jako umělá

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá moc hezky. Mě se, bohužel, asi do 5-ti let od přestěhování na venkov, podařilo úspěšně zlikvidovat všechny kvítka, co jsem si sem přivezla. Byly mezi nimi i výsledky mého předchozího mnohaletého pěstění. Zřejmě jim nesvědčilo přemístění z jižních oken teplého a suchého paneláku na severní okna studené vlhké venkovské chalupy.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezké gesto, ať provedl cokoliv, za kytku šla bych světa kraj, a vzala ho na milost.

    OdpovědětVymazat
  12. [14]: Ne že by provedl něco špatného, spíš jde o to, že nechce poslouchat varování těla a psychiky které mu bylo uštědřeno.A neposlouchá ani rad lékařů natož našich....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....