24 října 2012

Zlatý les (1) ....

Sobota byla zcela luxusní a teplý den. Dokonce jsme si s dcerou dopřály opalování na terase. Sluníčko pěkně v závětří hřálo a tak jsme ještě naposled trochu užívaly radosti z dotyků jeho paprsků na holé kůži.
Po dvou hodnách nám to ale nedalo a tak jsme vzaly celou smečku, naložily do auta a odjely s ní na Kozlovský vrch. Je to hřeben nad Třebovou kde jsou nádherné bukové partie, nebo smíšený les. Havinkové si s rozkoší pobíhali po lese nebo po cestě a já se kochala zlatou nádherou buků anebo hrou paprsků mezi stromy. A myslím že při pohledu na zlaté duby pochopíte můj údiv nad zelení onoho lanškrounského stromu...

Přijměte tedy při dnešním pošmourném dni trochu slunka alespoň z obrázků....







11 komentářů:

  1. Nádherné barvy. Závidím ti tu procházku lesem.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem se včera toulala po lese Teď je nejkrásnější, hraje všemi barvami, ale máš pravdu, zlatá převládá.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám ráda prosluněné podzimní dny, kdy si sluneční světlo hraje s barvami a stíny.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké, akorát pár fotek je trochu brutálně ořízlých, ne?

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Nějak nevím které myslíš, ale já jsem ořezávala úplně jiné a ty tady ještě nejsou....

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Aha, tak se mi to jenom zdálo... Moc se omlouvám...

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Není zač....oni některé jsou takové od "rohu k rohu" a vypadají jako by tam něco chybělo. Ale buď tam byl na zemi borčus který jsem nechtěla fotit, nebo prostě se mi víc líbil ten záběr ve větší výšce než od země.

    OdpovědětVymazat
  8. Ó, Vendy! Jak ty jsi plodná (blogerka)!

    OdpovědětVymazat
  9. nádherné přírodní scenérie! miluji buky. poslední fotka je přímo pohádková!

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Někdy tohle s tím čůráním doma dělá Bobeš s Matesem, taky se přečrávaj, protože Mates ač malej a nejmladší se snaží bát dominantní a dává to i takhle najevo. Někdy to je psychického rázu.Jinak nejvychovanější je labík, Bobeš si poslouchá jen když se jemu chce a Mates je kapitola sama pro sebe. S lidm není problém, jsou od přírody přátelští, někdy až moc a říkám si aby se jim to jednou nevymstilo. Jo ale to s tou výchovou se musí nějak opravdu domluvit. Že cepovat bude jen jeden a ostatní se do toho nebudou motat. Když už je pes vychovanej nějakej ten ústupek od druhých se může, ale ne v době kdy se vychovává. Zjistila jsem jedno, jak je víc psů a jsou různě staří, ten který přijde jako nejmladší se skvěle učí od těch starších, u nás to takhle funguje leta....a vcelku dobře...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....