04 října 2012

Východní hrátky....

Nevím jak je to možné, ale dneska jsem chytla při normálním ranním čase 7:30 východ slunce.
Jenže spíš než jako východ sluníčka to vypadalo
že se chystají s pekla všichni čerti ven...
Tak jsem jim trochu pomohla...


Originál fotka je ta velká a ta čtvrtá....to jen pro porovnáníMrkající

6 komentářů:

  1. ZelenyKavalir4/10/12 22:34

    Zdravíčko Já čekal hříbkobraní, ale i tak moc pěkné i nový kabátek

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Čááu Kavalíre ....no hříbkobraní nevím, sice prý houby rostou jak tvrděj mnozí ale já mám letos nějakou smůlu. Včera přivezla dcera malej košík plnej hub který nasbírala přímo u nás na pozemku na chatě. Takže asi rostou, to je totiž ten nejlepší ukazatel

    OdpovědětVymazat
  3. ZelenyKavalir5/10/12 11:05

    [3]: Rostou, i víc jak půl kg mají

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Sakra, tak to mi neříkej! Asi taky vystartuju....potřebuju udělat zásoby mraženejch

    OdpovědětVymazat
  5. ZelenyKavalir5/10/12 14:57

    [5]: Tak startuj, ať na tebe taky něco zůstane

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....