03 října 2012

Bobeš si užívá....

Když se chystáme na výstavu, musím vždycky den předem Bobeš vykoupat a připravit. Tedy vykoupat....spíš "vyprat" pdvozek a umýt hlavu. Protože jako hrubosrstý pes musí mít hrubou srst opravdu hrubou a ozdoby naopak hedvábné. Takže záda se nemyjí, ale jen bříško a hlava. A ta zase aby vydržela ceou výstavu pěkně načesaná znamená to pužívání různých tužidel. Ale jen doma, protože na výstavách už platí zákaz jakékoli úpravy měnící kvalitu srsti. Je fakt že dřív to bylo spíš jak v kadeřnických salonech, různé gely, spreje, mazáníčka, barvy apod. Teď platí jen striktní kartáčování a česání....takže vždycky večer před výstavou má Bobeš palici natuženou co to jde aby se druhý den ještě trochu udržela pevnost. A tohle všechno sebou nese i to, že pes voní jak drogerie. Já sama někdy musm použít stejný lak jak on, abych přebila tu jeho vůni....
A tak není divu, že se v neděli při každé příležitosti koupal kde se dalo....










Jen byl problém z něj vytahávat smrkové větvičky, jsou v těch jeho ozdobách horší než lopuchové kuličky, fungují jak suchej zip....

31 komentářů:

  1. Jsem ve spamu,asi jsem to přehnala.

    OdpovědětVymazat
  2.                         

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Taky se mi to stává

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že každé zvíře, hlavně chlapi, tedy i já, já rád, když z něho nesmrdí drogérie, ale jen osobní pach, který nejlíp přitahuje samice.

    OdpovědětVymazat
  5. Na těch posledních fotkách se tváří trochu provinile

    OdpovědětVymazat
  6. Pejsek? Nebo vodní vydra?

    OdpovědětVymazat
  7. Bobeš se mi na fotkách moc líbí. Je krasavec.

    OdpovědětVymazat
  8. Nejlepší je, když psa pracně vykoupeš, on za 5 minut běhá ke dvěřím, že chce ven, tak s ním jdeš a první co udělá, že se t vyválí v blátě

    OdpovědětVymazat
  9. Ani se nedivím , že se mu nelíbí nalakovaná hlava. Taky nemám ráda lak na vlasy. Připadám si potom jako hrubosrstý foxteriér.

    OdpovědětVymazat
  10. [4]: To si vymysleli chlapi aby se nemuseli mejt ! Jenže my ženský a to máme jinej názor....naopak máme rády když chlap voní....čistotou, mýdlem a kvalitní voňavkou....

    OdpovědětVymazat
  11. [5]: To bylo proto, že vzal roha a já se ho nemohla dovolat....pak se milostivě zase přišoural....

    OdpovědětVymazat
  12. [6]: Jo, s vydrama má společný to že je lovil ...kdysi...dávno...v Anglii kde to plemeno vzniklo

    OdpovědětVymazat
  13. [8]: To jo...nedělá mu to problém, ovšem z vany zdrhá jak může!

    OdpovědětVymazat
  14. [9]: Nebo ještě lepší je když se vrhne do hnízda s ježkama...to je fakt super protože má v tu ránu palici plnou blech a dranděj mu po tom vyholeným čumáku jak po dálnici....takže se jen modlíš aby tě neviděli ostatní a taháš z něj ty bestie jak to jde. A říkáš  si že snad až ho bude rozhodčí posuzovat že na něj žádná nevybafne.... Stalo se mi to dvakrát...a fakt to bylo svělý

    OdpovědětVymazat
  15. [10]: To ten jeho lak by ti vyhovoval, není po něm hlava tak natvrdlá, ale vcelku přirozená jen dobře drží účes....

    OdpovědětVymazat
  16. [17]: Vendy ještě napiš zda-li ten jeho lak na vlasy je levnější než ty naše - a objednám si u vás vagon!     

    OdpovědětVymazat
  17. [9]:Jo, to je na zabití.

    OdpovědětVymazat
  18. [11]: Něco na těch voňavkách taky je. Jaguárem jsem hned na první schůzce omámil moji lásku... aspoň tomu věřím, že voňavkou.

    OdpovědětVymazat
  19. [18]: No tak určitě je větší a o dost, ale jestli je levnější? Tak to určitě ne

    OdpovědětVymazat
  20. Tedy já si vždycky říkám, jak jsem na některý fotky pyšná když je sem dávám a těším se jak a ně budete reagovat a nakonec se reaguje na úplně jiný....co ty moje milovaný chudinky vodní?     

    OdpovědětVymazat
  21. VendyW, Bobeš je krasavec a tvůj blog by díky pěkným fotkám a článkům, které mu věnuješ, měl být v pětici vybraných kategorie Zvířata. Jsem zvědavý, zda si toho ty záhadné "komise" všimnou.

    OdpovědětVymazat
  22. [24]: Ty blogy do kategorií nominovali ostatní blogeři, takže zas až tak dobrý není protože ho nikdo nenominoval....alespoň o tom nevím. Teď již vybírá jiná komis.

    OdpovědětVymazat
  23. ZelenyKavalir4/10/12 22:57

    Pejskové umí pěkně dovádět

    OdpovědětVymazat
  24. [26]: To mi povídej....ta naše smečka to dokazuje dnes a denně

    OdpovědětVymazat
  25. Mně se líbí všichni psi, i ti vyloženě oškliví. Mám prostě psí duši

    OdpovědětVymazat
  26. Bobeš je roztomilý rošťák!

    OdpovědětVymazat
  27. přiznám se že jsem pejskař, ale stydím se za otázku : to je york s jezevčíkem :) ale je krásný

    OdpovědětVymazat
  28. [30]:Nedivím se otázce, tihle psi nejsou moc známí. Je to Dandie Dinmont teriér. Ale tady na vsi se mě taky ptají jestli to je z útulku či co je to za křížence.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....