13 října 2012

Prosba o pomoc....

Měla bych k vám velkou prosbu. Vlastně nejen já ale i můj kamarád a jeho známá. Přivezla si od jedné paní která se stěhuje tam kde nemůže mít domácí zvířatka dva krásné mainské kastrované kocoury Maxe a Farinka, jenže si nějak nepadli do noty. K původní majitelce tedy zpět jít nemohou, ta dokonce řekla že by je musela nechat utratit. A tak jim shání nový domov. Neměl by někdo z vás zájem, nebo nevíte třeba o někom kdy by si ty dva fešáky vzal? Jsou na sebe zvyklí, takže nejlépe oba spolu. Jsou zvyklí být doma, tudíž ne na to aby je ráno někdo vypustil a večer zase vzal domů. Prostě to jsou opravdu domácí mazlíci....a pořádní mackové, Max váží 10,5 kg. Tak u mainek to je normálka, jsou to takoví obříci ale povahu mají spíš psí než kočičí. To mohu z vlastní zkušenosti potvrdit, máme taky dvě a půl.

MAX....má sedm let


FARINEK ....má pět let


Jsou oba skvělými a typickými zástupci plemene Mainská mývalí, s nádherným osrstěním a klasickým "límcem" u krku tak typickým pro mainky, norské lesní a sibiřské kočky což je trojka největších kočičích plemen. Nároky na jídlo žádné specifické už teď nemají jelikož jsou dospělé a jedině co potřebují je o něco větší kočičí záchod než je pro micky normálnío vzrůstu. Jedině co je u těchto koče potřeba je každý den nebo obden vyčesat....pokud by někdo měl opravdu vážný zájem napište mi do zprávy autorovi a já vám dím kontakt. Jinak jsou momentálně v Tišnově u Brna....

28 komentářů:

  1. Jsou opravdu krásné, fakt Kočka s velkým K, ale bohužel to neí v mých ani rodinných možnostech...     

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou oba fešáci, ale my už kočku máme (kocoura). Další bychom nemohli mít.

    OdpovědětVymazat
  3. Tuto rasu vidím poprvé a hledím.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ti už jsou zralí do papiňáku... Střešní králík se zelím a knedlíkem...

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Hele ty pse jeden zlobivej! Abys neputoval do papiňáku ty a s česnekem!

    OdpovědětVymazat
  6. Naše kočka vždy spávala na půdě, doma nikdy a ani bych žádnou takovou pokojovou nechtěl. Z té Flory v OL taky nic nebude, musím se zítra trochu léčit z nachlazení

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Manžel mi nabídl jestli nechci jet se podívat na Floru (tedy abych si to odřídila), ale nějak se mi nechtělo a ani nechce....

    OdpovědětVymazat
  8. Kocouři jsou nádherní ale dva desetikiloví dravci by asi vbrzku zadávili nejen naši volně žijící Aratingu, ale možná i oba čoklíky. Bohužel, nemohu pomoci.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Počasí na cestování bude zítra určitě fajn. Jen jeď a hodně foť, já se pak u tebe na blogu podívám jaké to tam bylo

    OdpovědětVymazat
  10. Vendy, já bych si je vzala hned, jenže už dvě kočky mám. Kocourci jsou nádherní, doufám, že najdou nový domov, bylo by hrozné nechat je utratit!

    OdpovědětVymazat
  11. Vendy, ty mi drásáš nervy. Dost dobře nechápu, jak si někdo může vzít nějaké zvířátko a pak si s ním "nekápnout do noty". Rozumíš mi, viď.

    OdpovědětVymazat
  12. MAŠ U MĚ DÁREČEK!

    OdpovědětVymazat
  13. [12]:Víš tyhle kočky mají opravdu trochu jinou povahu a stejně jak u lidí i u zvířat existuje k některým jedincům a to i lidským averze, i když třeba to nemá nic společného s tím, že by se k nim nová majitelka chovala špatně, naopak ona se na ně moc těšila, ale nějak to prostě nejde....Ono to je těžké vzít si dva najednou, ale oni jsou na sebe zvyklí takže trhat je by bylo ještě horší....

    OdpovědětVymazat
  14. [10]:Nejedu, nemám nějak tu správnou náladu a navíc jsem včera místo zahradničení byla fotit v lese a tak dneska musím dohánět. Zvlášť když je tal krásně....

    OdpovědětVymazat
  15. Jsou opravdu nádherní! Brala bych je hnedka, hlavně, když mají trochu psí povahu. Ale buď by je zakousla rodina nebo pes. (pravděpodobnější ta rodina).

    OdpovědětVymazat
  16. V mé garsonce by se cítili stísněně a na mne by tu ani nezbylo místo. Ale kdybych měl barák, vezmu je hned.

    OdpovědětVymazat
  17. Vzala bych si je velmi ráda, jenomže mám doma králíka a nemuseli by si padnout do noty.

    OdpovědětVymazat
  18. [15]:To já mám dnes den nicnedělání

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: Mě nevadí ten frmol, vůbec ne... jen se mi fakt nějak nechtělo, nevím taková nechuť a lenora....psí výstavy jsou spíš o čekání....ovšem když se to tam rozštěká a rozlítá tak po pak je rachot a šrumec

    OdpovědětVymazat
  20. Jsou náádherníííí. Eliška už léta touží po kočičce, ale dva naráz a k Jeníkovi, k Betce...chudáci.

    OdpovědětVymazat
  21. [19]:Já jako vystavovatel nikam nejezdím, jednou jsem byl účastníkem výstavy modelářů a to je vše.

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: To je o dost jiné . A pak, potřebuji dělat na zahradě, teď jsem na chvilku si sedla abych si odpočinula, stříhala jsem odkvetlé trvalky, stříkala plevel herbicidem, syn sklízel z altánku střechu a potahy, ty jsem teď brala domů vyprat, uklízel se zahradní nábytek, a místo aby ta práce ubývala tak přibývá....a to ještě musím upéct štrúdl

    OdpovědětVymazat
  23. [22]:: Štrůdl už máme snězený

    OdpovědětVymazat
  24. Přeji, aby kocouři co nejdříve našli nové majitele. Snad se někdo najde.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....