14 října 2012

Podzimní modelky....

Včerejší procházka podzimním lesem byla ve znamení jedné jediné barevné kombinace. Červené s bílými puntíky. Bylo jich kolem dokola spousty, jedna krásnější než druhá, a tak jsem neodolala a ty krásky si vyfotila



Ale i ty na jídlo se zase nějaké našly....

12 komentářů:

  1. Lepší modelky neznám!     

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: To je fakt, nikam neutíkaj, nemaj žádný nároky na to jak má fotka vypadat...akorát jsem byla pěkně mokrá, bylo po dešti a tráva byla promáchaná, takže kolena jsem měla za chvíli pěkně mokrý...

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné úlovky Škoda jen, že bližší seznámení s takovými modelkami je možné jen jednou za život :-p Stály by za hřích

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Tak tyhle ještě nejsou ty nejnebezpečnější....

    OdpovědětVymazat
  5. Krasavice! Moc pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké fotky, opravdu modelky.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné! Zajímavé, že se předvádějí v plné kráse jen na pozzim.

    OdpovědětVymazat
  8. Ty červené s puntíčky jsou náramné fešandy! Některé houby jsou jedlé, jiné zas pro krásu. Pěkně jsi je nafotila, krásně ti zapózovaly.   

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkné fešandy.A právě v jejich okolí rostou ty pravé hříbky nad kterými srdce plesá.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Já v jejich okolí našla dva kozáčky, ten menší je tu taky....ale tam kde obvykle hříbky sbírám tak rostou minimálně...

    OdpovědětVymazat
  11. [3]: A to nevíš , že každá houba je jedlá .

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....