28 října 2012

Další nápad pro šikovné ruce...aneb za chvíli jsou vánoce

Tak do růžiček z listí se pustila jen Helenka, tak možná tato inspirace vám půjde lépe. Pro dlouhé tmavé dny kdy se děti budou nudit je jak stvořená a navíc získáte netradiční vánoční ozdoby kamkoli....


Potřebujete pásky z barevného papíru, tenký drátek, děrovačku na papír, perličky, kleštičky a zamačkávací rokail (druh korálků, dají se sehnat v galanterii, nebo výtvarných potřebách)


Nastříháte si z barevného papíru pásky různé šířky


Jemně ohybem naznačíte střed. Na krajích a středu uděláte děrovačkou otvory


Do oka s drátku zamáčknete rokail a navléknete dvě perličky


Nad ně navléknete papírové pásky a zajistíte další perličkou a zamačkávacím rokailem


Ve vzdálenosti cca pěti centimetrů upevníme rokailem další perličku


Nad ní navlékneme konce papírových pásků
Opět navlékneme dvě perličky a zajistíme rokailem....
Myslím, že pokud by se použil drátek o něco silnější, daly by se kouličky používat i jako zápichy do truhlíků nebo květináčků.

14 komentářů:

  1. Ozdoby jsou krásné a pro zručného člověka jednoduché.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som to kedysi skusala, ale s plastovych flasiek. Stale sa mi to rozpadavalo

    OdpovědětVymazat
  3. Je to moc pěkné a dobrá zábava pro děti.(Nejen pro děti...)   

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Jo, jo chci vyzkoušet .

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Tak z nich by to mohlo být hodně zajímavé a hlavně na venkovní použití trvanlivé.Asi to ale chce silnější drátek na základ a pořádně stáhnout těmi korálky.

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Jo, taky si myslím. Jsem zvědavá jestli se někdo ujme nápadu a pochlubí se výtvorem. Mimochodem ta Helenčina kytička z listů byla moc krásná....

    OdpovědětVymazat
  7. Až seženeme rokail, tak to s Cibulí zkusíme Momentálně ujíždíme na vystřihování sněhových vloček. Už mi z toho malinko hrabe

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Možná že se dá sehnat i něco jiného než rokail, takové kovově stiskávací plíšky, taky se používají při výrobě různé bižuterie z korálků. Myslím že v galanterce by se to dalo koupit. Alespoň tady mají v galateriích různá taková udělátka. No jo, taky jsme s dětma když byly malé vystřihovali vločky až do zblbnutí

    OdpovědětVymazat
  9. Je to moc hezká a půvabná zábava. Chce to hodně trpělivosti a šikovné ruce. Výsledek je působivý.

    OdpovědětVymazat
  10. Náhodou, já jsem zkoušela růžičky také. Dokonce mám v plánu je vyfotit, jestli to stihnu. Dnes ráno jsem udělala jednu.

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: My byli včera na návštěvě,tak jsem jim tak taky udělala kytičku.Mimochodem,takovou kytku měla i Miluš,krásně barevnou.

    OdpovědětVymazat
  12. Taky pěkné. Nevycházím u tebe z údivu.

    OdpovědětVymazat
  13. [13]:To je převzaté z netu. V tomhle opravdu prsty nemám   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....