28 října 2012

A neudělám odbočku....

....a kam že? No přece ke sněhu! Já vím, že se teď spíš všichni věnují sněhovému focení, ostatně i já vyběhla včera i dnes nějaké záběry udělat, ale budu se pěkně držet časové osy a tak se stále ještě procházíme za sluníčka! a za tepla! po Šumperku. Tedy jeho okrajové čtvrti, kde jsou rodinné domky ale už i zahrádkářské kolonie a moc pěkné výhledy do okolí. Ty sice byly tak trochu zamlžené, i když nakonec sluníčko vylezlo stejně byl obzor mlžný. Proto také je většina fotek ne úplně ostrých.....

Tady bylo vidět jak se pomaloučku z mlhy vynořoval kopec s rozhlednou....to bylo foceno po příjezdu


Ta cesta mne zavedla mezi pole odkud byl další rozhled do okolí




I tady vládla zlatá, ale o kus dál už těch barev přibylo....




Kopec s rozhlednou o něco blíž...


....a zase o něco dál....


Kopců je okolo města víc....


Pod některým stojí sídliště...


Ty větší, Jeseníky, nad městem jsou spíš jen tušit než vidět...


Pohled na staré centrum Šumperka....


Stromy na cestě vedoucí loukou zpátky k zahrádkářské kolonii....




Mezi tou vší zlatou, oranžovou a červenou se vyjímaly tyto stromy (snad habry?) svou sytou zelení už zdálky....




A sluníčkem ve větvích lípy se rozloučíme s Šumperkem....

7 komentářů:

  1. Krásné fotky. Dnes mají trochu nádech nostalgie. Máš na nich pěkné barvičky a venku vládne bílá. Prý bude mrznout. To opadá všechno listí a bude holo. To je období, které nemám ráda.

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Jo, jo, já to taky nemám ráda. To holo a blátivo a vůbec....zvlášť vždycky po těch krásných barevných dnech....

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně barevné fotky, za chvilku už to bude vzácnost, vidět něco takového.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné fotky, ale na některých mi vadí dráty. Nebo to byl záměr, Vendy? Mě ty všudypřítomné dráty děsně štvou, většinou jsou na krásných místech a nedá se jim vyhnout.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: To je fakt, teď po tom sněhu to sjede hodně rychle dolů....

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Jedinej záměr byl ten záběr s tím sloupem vysokýho napětí. Jinak těm ostatním se vyhnout nedalo....jo já vím, nedá se jim vyhnout, jsou skorem všude.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....