05 září 2012

Po cestě....

....jsem nafotila tenhle svah, vypadá jak úpatí nějaké sopky, samý černý kámen, a nic co by na něm rostlo ve velkém. Spíš vypadá jak základ pro nějaké alpinum. Což ještě podtrhuje ten lomikámen....


Mezi tou vší černou břidlou se vyjímal tenhle bílý křemen už zdálky. Svítil tam jak lampička.


Jen horská koza tu chybí....



Do dálky ač jsem byla na volném prostoru bohužel moc vidět nebylo, nad vším ležel takový šedivý opar a sluníčko nikde. Po cestě zpět sice už svítilo, nicméně výhled se vůbec nevylepšil....


Trochu jiný pohled na Brdy...


Kostel který je součástí areálu sanatoria v Nové Vsi pod Pleší....i když mám dojem že už to sanatorium a ústav zrušili....za ním v dálce další hřebeny Brd.


Nevím proč, ale u tohodle trojkmenu mne ač ateistu a člověka který církev ale vůbc nemusí napadlo jedno. Svatá trojice.....fakt ale nevím proč.


Podél cesty bylo spousty starých až stařičkých jabloní všech možných odrůd a dokonce jsem tam narazila i na jabloň obsypanou panenskými jablíčky....což už je dneska velká rarita....


A zalíbil se mi tu jeden krásný a velký srub. Mám ráda tyhle dřevostavby, je v nich krásně útulno, voňavo a teplo. A dýchá z nich taková pohoda. navíc tenhle patří k těm hodně povedeným....




Nakonec jeden brouček v lese....

16 komentářů:

  1. Panenská jablíčka by bylo něco pro mne.

    OdpovědětVymazat
  2. Taku chalupku na kraji lesa chcem. Stacila by aj polovicna. a mohla by byt aj v lese.

    OdpovědětVymazat
  3. Kamenitá stráň se mi takhle nfocená líbí moc. Panenské by stálo zato rozroubovat. Máš pravdu, že jich moc není a zaniknou, což bude škokda. Ale třeba se někde tyhle staré odrůdy udržují. Srub je krásný, ale na můj vkus je kolem něj moc těsno. Chtěl by prostor a přírodu.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Tady by si člověk nahrabal všude takových krásných kamenů, jen jak to odnést. Což mi připadá že už mám v lese vyhlídnutý dva, ale musím na ně s taškou

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Škoda žes neudělala fotku....děkuji za moc krásnou pochvalu

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Ona ač je to stráň nad silnicí je krásná....a nafotila jsem ještě jeden srub, stojí tady přímo v Mníšku. Taky pěknej, jenže zase do města do satelitu se vůbec nehodí, to už je lepší místo u toho lesa.....

    OdpovědětVymazat
  7. Brouk je teda fešák.. Pěkné fotky. Je to krásný kraj..

    OdpovědětVymazat
  8. Brouk vede!! (Aspoň u mě...)   

    OdpovědětVymazat
  9. To my tu měli dnes krásně, ale zase tu tu nemáme tak červená jablíčka, hned bych si jedno dala

    OdpovědětVymazat
  10. Jabloň s panenskými jablíčky, tak to je paráda. Chaloupka se nápadně podobá modelům, které stavěl můj bratr ze špejlí. Vystavěl z nich celou vesnici.

    OdpovědětVymazat
  11. [7]: To je, jen je škoda že byl takový opar, tak ještě týden tadu budu, tak doufám že mi neproprší jak dnešek a podaří se i fotky s pořádným rozhledem do kraje. Brouk je chrobák čili český zástupce druhu scarabeus. Ti egyptští jsou trochu větší

    OdpovědětVymazat
  12. [8]: Já vím, ty jseš na to supermakro, co?

    OdpovědětVymazat
  13. [9]: Budou ještě, v detailu....

    OdpovědětVymazat
  14. [10]: Nebo těm, které prodávali na Příkopech v Praze v prodejně Piko vláčků, taky jsm ese tam chodili dívat na modely a domečky...

    OdpovědětVymazat
  15. Doufám,ze sis jablícka natrhala?Alespon na dekoraci a sípky,podzim je tu,pocasí tomu odpovídá.Krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  16. [12]:Supermakro ne, na to ještě nemám objektiv...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....