09 září 2012

Pavučinkové....

Na jedné z tůjí jsem zahlédla pavučinu, ne takoou tu pěknou klasicky pravidelnou, ale spíš takový shluk vláken. Napadlo mne, že jí jemně porosím vodou co z toho vznikne. Vzniklo, a co můžete posoudit sami. Jen byl trochu problém s focením protože foukal vítr a tak se pavučina různě vlnila....





6 komentářů:

  1. Ta první fotka je dobrá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké, jenom bych řekl, že poslední fotka je špatně zaostřená... Ovšem dojem z fotek předešlých to určitě vynahradí...

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Ona je focená z podhledu a jak foukalo a pořád se to vlnilo tak ten kraj je takhle divnej

    OdpovědětVymazat
  4. Včera ráno jsem taky fotil pavučiny na květinách aniž jsem tušil že je tu máš. Ale ještě jsem je nedal na blog... budu vypadat jako kopírák.

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Nebudeš, stejně budou určitě zajímavější a hezčí....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....