07 srpna 2012

Tak tu je ta housenka....

Mám ještě nějakej čas, než se začne pomalu balit a připravovat na odjezd zpátky do Prahy. Tedy kámoška domů a já budu pokračovat na chatu, kde bych chtěla pobýt tak do neděle a možná(podle situace) i déle. Tudíž můžu dát ještě dva obrázky z neděle. Sedím si v klidu v altánku u kávy a najednou začala dcera ječet a křičet a rozhodně to nabylo od radosti. vylítnu co se děje a ona tam na zemi housenka! Ale kousek! když se natáhla tak jí do deseticentimetrů moc nechybělo. Takže se ani nedivím, že dcera tak ječela, protože na všechno co se takhle plazí či leze po zemi a začíná to na deseticentimetrech délky je alergická...
Nevím co se z takového kolosu může nakonec vylíhnout, ale byla docela nebojácná. Bobeš reagoval pohopsáváním na všech čtyřech a mohutným štěkotek z kterého si onen vetřelec dohromady nic nedělal a navíc si začal štrádovat směrem k němu. Z toho byl zas perplex Bobeš a začal ještě víc štěkat a poskakovat až zvolil útok. Housence nic neudělal, včas jsem ho odtáhla. A vůbec nejlíp zareagoval manžel. Zmizel a objevil se s foťákem. Je už tak naučený, že cokoli zajímavého vidím už pro něj letím. A taky proto se můžu o tu housenku s vámi podělit. Zkusím zapátrat jestli nenajdu jaký to je druh motýla skrytý v tak ohromné housence...


Tady se kryla před Bobešem, úplně vytuhla...

20 komentářů:

  1. zelenykavalir7/8/12 12:36

    Tak to je teda pořádná potvůrka

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, takovou housenku jsem ještě neviděla   

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Jo, taky bych se lekla kdyby se to předemnou natahovalo

    OdpovědětVymazat
  4. Něco potvora po nás plivala, ale naštěstí to nijak neubližovalo, dostala jsem taky zásah....nepálilo, nesmrdělo to, nevím co to bylo....ale možná to má dlouhodobé účinky a třeba mi za tři dny naroste nos jak okurka

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy, asi bych byla jako tvá dcera, Já vidět takovou housenku, asi bych taky zaječela. Budě to asi nějaký hodně veliký motýl, nebo můra. V hmyzu tápu. Fotky se ale povedly náramně.

    OdpovědětVymazat
  6. To je ale krásný exemplář, připomíná banánek v čokoládě, ale jinak...nechci, nechci.

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to na drvoplen obecný,podívej se v tom souboru fotek.

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherný úlovek,nakonec i něčí ječení je k něčemu užitečné.

    OdpovědětVymazat
  9. Hana Hávová8/8/12 00:01

    To je pořádná housenka . Z té se vylíhne nejmíň motýl Emanuel .   

    OdpovědětVymazat
  10. Fredy Kruger8/8/12 12:03

    " Proteiny ! vidím tu housenku! "

    OdpovědětVymazat
  11. [7]: To jo, ale jak sakra vypadá ten motýl? ta housenka je fakt ohromná z toho přece nemůže bejt nějakej malinkatej motýlek!

    OdpovědětVymazat
  12. [6]: Tak tohle by mne okamžitě ty banánky odnaučilo jíst ačkoli je miluju

    OdpovědětVymazat
  13. [8]: Jo to máš pravdu....ještě že tam nebyl Mates, to by bylo teprve tóčo

    OdpovědětVymazat
  14. [10]: Je libo tlačenku, nebo spíš

    OdpovědětVymazat
  15. To bude určitě housenka nějakého krásného motýla.

    OdpovědětVymazat
  16. Bohuzel to není krásný motýl,ale spís mura,nenápadné vybarvení,jako kura brízy,ale ty housenky jsou hrozne zravé a dokázou se doslova prozrat(az metrové chodbicky)stromy.Topoly,kastany a vrby.Housenka vydává nápadný pach octa! To mám vse z jedné chytré knihy.(Velký kosmos-pruvodce prírodou)

    OdpovědětVymazat
  17. Spadla jsem do spamu!

    OdpovědětVymazat
  18. Vypadá vypaseně, neodolala bych, zavřela ji do sklenice s listím a čekala co se zakuklí a vylíhne.

    OdpovědětVymazat
  19. [16]:No ta vrba by seděla, mám u jezírka už hodně velkou tu kroucenou a je fakt, že mi jedna silná větev najednou odumřela...tak se uvidí jestli tam bude nějaká díra až se uřízne, tak alespoň vím kdo to má na svědomí!

    OdpovědětVymazat
  20. [18]:To je těžké, když nevíš co to žere...už několikrát jsme to zkoušeli, zvlášť když byla děcka menší, ale nikdy jsme se nedobrali úspěchu....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....