22 srpna 2012

Šišky tak i onak....

Šišky na modřínu už ve své definitivní podobě....měla jsem je tu v jejich počáteční podobě, jako fialový exotický květ a teď se jejich proměna dovršila....







10 komentářů:

  1. Malá umělecká díla jsi vytvořuila a já jen říkám - klobouk dolů.

    OdpovědětVymazat
  2. To je klamání čtenáře ! Já myslela , že jde o šišky BRAMBOROVÉ v několika různých úpravách   

    OdpovědětVymazat
  3. [4]: Tak to těžko, protože to je jídlo které já tedy nee....už od mala k němu mám velmi silnou averzi

    OdpovědětVymazat
  4. Tuxpi kraluje! Krásné variace foteček. Úplně luxusní je ta kombinovaná černobílá-barevná, s bílým orámečkováním.

    OdpovědětVymazat
  5. [7]: Nefunguje mi to protože jsem dneska pracovala na synově noťasu a on tam nemá Flash Adobe, a většina ostatních editorů bez něj nechce pracovat, akže to šlo buď v Tuxpi nebo v Fotomontáži. Nechci mu sem nic nahrávat, už tak tu má Picasu a Mozzilu a nadává....

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkně sis vyhrála, Vendy! Nejvíc se mi líbí poslední dvě úpravy a ta prostřední. V zimě se možná do něčeho podobného taky pustím, až bude víc času.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....