08 července 2012

Růžová....

12 komentářů:

  1. Nádherné ruze i kdyz neruzové,ze ruze jsou nejkrásnejsí"orosené",at uz destem nebo rosou

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná koláž se zajímavým černobílým vzhledem.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: To byl záměr, každý si bude myslet co tam není růžového a vybafnou na něj černobílý kytky ....

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Když jsem dělala tu jednu růži černobílou do toho podešťového článku, napadlo mne že jich mám docela dost a že by se tak daly udělat všechny. Jsou krásné i barevné, ale u některých vynikne něco jen když jsou černobílé,jako třeba ten sametový povrch u té v dolním pravém rohu.

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou to krásné fotky a Dandíček je kouzelný, jak se směje. To je báječný záběr.

    OdpovědětVymazat
  6. Černobílé fotky mají něco do sebe.

    OdpovědětVymazat
  7. Ďakujem za veľmi povzbudzujúci komentár

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj :) Máš super blog, páčia sa mi tvoje fotky ;) Chcem sa ťa opýtať a zároveň poprosiť, či by si nechcela navštíviť môj blog, kde pridávam moju prvú poviedku :) zišli by sa mi komentáre, úprimne kritiky, aby som sa mohol zlepšovať, aby ma to povzbudilo do ďalšieho písania a trochu mi to zlepšilo náladu ;) Ak by si chcela, mohli by sme aj spriateliž blogy ;) vopred ďakujem :) s pozdravom Dan :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc se mi tvoje fotohrátky líbí. Růže jsou krásné i černobílé.

    OdpovědětVymazat
  10. Mně se nejvíce líbí poslední, jakoby ušitá ze sametu.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: No a to je to co v té barvě vůbec nevyniká, byla jsem sama překvapená když jsem to do té černobílé převedla jak ten samet vynikl. Ona ten květ takový jakoby sametový má. Jen to prostě ta barva nezvýraznila.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....