08 července 2012

Přeberuškováno....

....a já je tak trochu šmírovala. Vždyť přece slunéčka (berušky jsou totiž úplně jiní brouci) jsou symbolem dobré nálady, štěstí a odborníci na to jestli půjdeme do nebe nebo do pekla..... Na větvičkách jich je dost na to abych si některé z nich vybrala na svoje nakukování s foťákem....






Moje dcera měla jeden čas období beruškové. To následovalo po období slunečnicovém. Berušky byly doma kam se člověk podíval a v různých podobách. Od plyšových až ke keramickým. Na povlečení i na hrnečcích.....

A vy máte slunéčka rádi?

8 komentářů:

  1. No to vís,ze je mám ráda,ale já byla dodnes toho názoru,ze slunécko sedmitecné já beruska(treba z Ferdy mravence),no budu si to muset zase nekdy precíst!

    OdpovědětVymazat
  2. Beruškové období... to je pěkné!

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Beruška se mu říká lidově, ale pravá beruška, je ten šedivý brouk, který vypadá jak pásovec a říká se mu sviňka. Určitě je znáš, když třeba odklopíš kámen tak se rozběhnou na všechny strany....

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: No to jsem tak zblbla že jsem jí ty berušky třeba k svárku nebo narozkám kupovala a dokonce i její přítel nějakou dohodil .

    OdpovědětVymazat
  5. Berušek je letos hodně,asi i hodně mšic.Zato je méně slimáků.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: No minule jsem šla po dešti na zahradu a těch slimejšů co proti mě táhlo...i když spíš tací menší byli....

    OdpovědětVymazat
  7. Berušek je letos opravdu nějak hodně. Nemá to nějakou souvislost s mšicemi?

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Já ti nevím, letos je vůbec nějak moc chroustů, berušek, vosiček....mšice jsem měla jen na jednom stromě, na tom jsou ale každý rok a pak na bezince, to je ten samý případ.....ale jestli byly tady, taku už nejsou, tak nevím co tam pořád dělají

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....