12 července 2012

Náhoda?

Náhoda? Nějaká vyšší moc? Shoda okolností?
Tohle mi včera navečer všechno proběhlo hlavou, když jsem viděla ten balón letící nízko nad naší zahradou. A proč vlastně?
Přede dvěma dny jsem na 365ce psala k TT kratičké zamyšlení o tom co je můj sen. Je jich několik, a mezi ně patří také proletět se balonem. Jedna milá čtenářka mě a ještě jedné komentátorce napsala, že k nějakému našemu životnímu výročí si my tři nadělíme výlet balonem! Je to něco úžasného, když si někdo koho znáte jen přes monitor z komentů vezme váš sen i za svůj a ještě s takovou vehemencí, protože jak psala Ne! se prostě nebere....Moc se mi to líbilo a udělala mi velkou radost. Jen nevím jestli je to reálné...ale sny takové přece jsou, že nikdy nevíme jestli jsou realné nebo ne.... A najednou včera se mi ten můj vysněný balon zjeví nad hlavou a málem mi přistane na zahradě (nemít tu tolik stromů, asi by se tak i stalo).
Tady na Dandíkovi jsem k TT napsala básničku o tom jak bych chtěla umět létat....jeden můj sen se prostě neustále k tomu létání kloní.
Balon nakonec přistál o pár set metrů dál na kopci jedněm známým na louku u domu. Škoda, muselo to být zajímavé vidět obličeje lidí, kterým na zahradě přistane něco takového....




Nevím jestli letěli z Litomyšle, nebo má město takhle u někoho reklamu, nakonec je to "jen" přes kopec....takže se nemuseli vracet nikam moc daleko. Ale asi měl pilot balonu když přistával před očima jinou situaci, kdo jste viděli film Vratné lahve, určitě vám taky vytanula a mysli.... Ano, kdyby to nestihnul přistát na té zahradě, tak skončil v nedaleké přehraděSmějící se !

9 komentářů:

  1. Je pravda, že jsem si okamžitě vzpomněla na Vratné lahve.

    OdpovědětVymazat
  2. V Praze si to můžeš dopřát, ale je na laně.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Tak to jsou ty klasický scény a hlášky který člověku utkví v paměti   

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: To není ono....ale aspoň si tak prohlédnout Prahu taky není od věci. teď jde o to kolik za to chcou, jestli to nakonec nevyjde stejně jak když někam letíš   

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný sen máš a možná se ti někdy i poštěstí.U nás takhle přistávají/někdy/ taky u někoho na zahradě nebo poli.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Tak tady už jim opravdu nic jiného nezbývalo pokud nechtěli skončit v té vodě....bylo už na zahradě vidět že má co dělat ten balon udržet v takové výšce aby neometal střechy....

    OdpovědětVymazat
  7. Vratné láhve patrí k mým oblíbeným filmum,jenom skoda,ze Z.Sverák se synem uz netocí,byly to jejich nejlepsí filmy.Ale skoncit v prehrade,to bych taky nechtela

    OdpovědětVymazat
  8. Nad našim domem vede balónová trasa a létají vždy v sobotu a třeba i několik balónů za sebou. Ale teď je asi nějaké špatné povětří, už dlouho žádný neletěl.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Tak to bych se ulítala s foťákem a strááášně bych jim to záviděla....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....