14 května 2012

Zapomenutá fota....

Je už sice jaro v plném proudu, a mrazy (alespoň doufám) už nebudou, tedy tady u nás snad nebudou, ale našla jsem fotky, které jsem hledala v době kdy byly aktuální. Ale nějak jsem je pořád nemohla objevit. Prošla jsem v noťasu všechna možná místa kde jsou uložené fotky, ale zaboha jsem je nemohla najít. Už jsem se smířila s tím, že jsem je prostě omylem vymazala. Až dneska, při úplně jiné akci jsem je objevila ve složce ve fotkách na manželově noťasu, kde jsem si před tím fotky ukládala a kde jsem vůbec nečekala že by podle žánru mohly být....Mech tady už byl zmoklý a tak teď mech zmrzlý....



Zvláštní ledový okraj vznikl tím, že byla v jezírku fontánka která zajišťovala aby led nezamrznul a rybičky se neudusily. Pokud teď nějaký čtenář zabystřil, jak to, vždyť jsem tvrdila, že mám rybičky v sudu na půdě, tak to je opravdu pozorný čtenář. Fotka je z loňska....tak dlouho jsem jí totiž hledala....


A ještě jedna zapomenutá a zašantročená fotka, ta už je z letošního zimního přechodu do jara a je to focené kolem sedmé večerní....líbil se mi ten kontrast ostrých trnů oproti té obloze....

8 komentářů:

  1. Zvláštní - ten zmrzlý mech . Ale brrr , je mi z toho zima . Tyhle snímky jsi měla zveřejnit minulý týden , to by lépe osvěžily .

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No jo, když já je ale našla až teprve dneska ....Tak až zase bude vedro tak se na ně můžeš podívat

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: No dá, v úplně jiné složce než by člověk hledal!

    OdpovědětVymazat
  4. Prekrasne ...ako z vianocnej rozpravky

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy, dobře že sis na tyhle fotky vzpomněla, jsou podařené, obzvlášť první dvě.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Mě to připomíná bílkovou polevu na perníčky ....

    OdpovědětVymazat
  7. Vendy, možná ta fota budou docela aktuální, protože na páteční ráno nám meteorologové předpovídají mráz. V Praze má údajně být -2°C. Já v sobotu preventivně nastrkala kytky zpátky do domu.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....