11 května 2012

Bylinkovník podruhé....

Dneska jsem byla na lovu bylinek na osázení a skoro vše jsem nakoupila a zasadila. Zatím tedy jsou to jen čučky, ale všechno to jsou dost rychle se rozrůstající bylinky, takže za pár měsíců si myslím bude už co sklízet. Pár jich mám tedy jen letních, a něco jsem ještě koupila v semínkách a vysela. A použila nápad SignoryA oddělovala jsem to tím obrubníčkem na záhony. Za prvé to bude bránit těm invazivněji rostoucím utíkat kam nemají a za druhé při deštích budou držet hlínu i vodu.....tedy doufám....

Takže teď panenské osázení a za pár měsíců se už snad ukáží nějaké výsledkyUsmívající se.

7 komentářů:

  1. Drzím palce at to dopadne podle tvých predstav,s tím pocasím to nevypadá moc dobre,u nás mají být hrozné bourky

    OdpovědětVymazat
  2. Ať dobře rostou a dělají ti radost.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý , začíná to vypadat pěkně . Aby taky ne , když ti dalo takovou práci viď .   

    OdpovědětVymazat
  4. Tvůj bylinkovník je bezvadný, Vendy! Tak ať ti všechno dobře roste!

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Tak dneska je opravdu už pěkně hnusně, fouká a prší. Naštěstí zatím sice šla teplota dolů, ale zatím nic brutálního, uvidíme o kolik to ještě sleze....

    OdpovědětVymazat
  6. S rostlinkami to vypadá báječně a až se rozrostou, bude to paráda. Další výhodu vidím v tom, že se k pletí (bude-li nějaké), nebudeš muset tolik ohýbat.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: To ani nechtěj slyšet....záda, ruce, celej člověk. Tak jsem si říkala mít víc stavebního materiálu nadělám si takových záhonů víc a dám si tam kytky z toho stávajícího, to by se to krásně udržovalo.... ten přízemní by se zatravnil..... a nemusely by být až tak vysoké

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....