29 března 2012

Spokojené JÁ našeho kocoura....

....se projevuje nejvíc když je teplý radiátor, a na něm pokud možno suché čerstvě vyprané prádlo. To se spokojeně natáhne v celé své délce na tom prádle, dá si packu pod hlavu a sní si sladké sny o kočičích fešandách, plných miskách žrádla, a o tom jak si vyleze na strom a uvelebí se na nejvyšší větvi a odtamtud bude pozorovat svět pod sebou....




23 komentářů:

  1. nejuzasnejsi-blog-na-svete29/3/12 16:48

    nechutnej pes a co to je ?? prase

    OdpovědětVymazat
  2. Che, tak ty seš fakt dobrý stvoření! Debílek k pohledání....no a tvůj f-a-k-t nejůžasnější blog, tak to je tedy něco....zalez někam do kanálu a neotravuj dospělý....

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: P.S. Jo a počítám, že ten pes má vyšší IQ než tvoje maličkost....      ....

    OdpovědětVymazat
  4. Jo kocky milujou teplo,jednou jsem jednoho kocoura nemohla presvedcit aby slezl z me kapoty auta,kde se uvelebil ke spanku.

    OdpovědětVymazat
  5. To je krásnej kocourek, a jakej má růžovej čumáček, takže ještě mladíček?-:) No ty máš doma jen samou potěchu, ty se teda máš!

    OdpovědětVymazat
  6. Ten si krásně hoví na topení! Máš moc krásného kocourka, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  7. Fredy Kruger30/3/12 01:10

    " Já popral se v noci s kocourem !

    OdpovědětVymazat
  8. Kočky si krásně dovedou užívat teplíčka.

    OdpovědětVymazat
  9. [7]:Budeš se divit, ale zase nějakej zajíček to není, to on má takhle růžovej někdy až červenej čumák když je nadmíru spokojen

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: P.S. Jeden kocourek, ten už tedy nežije, si zalézal přímo nahoru na plynový kotel. Máme ho pověšený na zdi a kolikrát jsme si už mysleli že nám utekl ven, a on byl spokojeně schovanej nahoře v kotli....

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Kočičky, ač hebké jsou,

    OdpovědětVymazat
  12. To máme koupenej pro kočky takovej plyšovej hamak kterej se věší na radiátor, taky v něm vždycky lehala Kikča s Oskarem. Co umřeli tak jsme ho dali nahoru na rouru od topení a leze tam pro změnu Baldrick .

    OdpovědětVymazat
  13. Toho mého povaleče už mi odstěhovali. Tak netopím, on ten radiátor tlačí do hlavy...

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherný kocourek! Jak si spokojeně hoví...

    OdpovědětVymazat
  15. [17]:To je upravené v Picase, co tam jsou teď přidané ty efekty. To je ta ohnisková lupa. Anebo v Picniku Fokal zoom. S tím už jsem taky nadělala pár zajímavůstek. počkej až bude červnový obrázek na kalendáři... . Ale mám radost že se mi podařilo to velikonoční přáníčko, dneska jsem ho rozeslala známejm a pejskařům a líbilo se. jen škoda, že tu musí být tak malé, aby se vešlo do menu.

    OdpovědětVymazat
  16. Ta první fotka je nádherná.

    OdpovědětVymazat
  17. Naše Týna se chová stejně . Taky ráda lehá na radiátor . Stejně se divím , že jí to netlačí do žeber.

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: Hmmmm.... že bych fakt popřemýšlela o nové instalaci?   

    OdpovědětVymazat
  19. [20]: To mě taky, a že se neupečou, kolikrát na tom neudržím v mrazech ruku jak je to horký a oni na tom třeba dvě hodiny leží bez hnutí a spí....

    OdpovědětVymazat
  20. Náš kocour byl ještě lepší jogín, spal na krystalech.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....