25 února 2012

Zase jednou hlavní aktér tohoto blogu....

Že si dandíci rozumí s většinou psů už vím, ale že si Bobeš tak padne do oka
s Matesem to jsem netušila. Oba když jsou od sebe jsou smutní, Bobeš
mě dokonce tak jednou vyšokoval, že jsem už už sháněla veterináře.
Rádi se spolu žerou navzájem a někdy to vypadá i dost strašidelně.








9 komentářů:

  1. [1]: To on taky je...S Matesem se žerou jentak na "oko"....

    OdpovědětVymazat
  2. Mas doma alespon veselo,jako se milujici sourozenci,kdyz jsou spolu,tak se "zerou",kdyz jsou od sebe tak smutni!

    OdpovědětVymazat
  3. Ten je krásnej..a jak se válí.

    OdpovědětVymazat
  4. Když nemají čubku, tak nalezli k sobě lásku.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty, seš tedy pěkně ošklivej!!!! psi jsou přece smečkový!

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherní muckatí mazlíci. A že se občas servou? Naše kočky se taky kočkují...teď ale nevím, jak by se to dalo pojmenovat u psů. Že se psují?

    OdpovědětVymazat
  7. tak oni se doopravdy neperou, spíš si tak blbnou. A jak jsem četla v jednom časopisu psi jako takový se perou, doopravdy perou,sice víc a to pokud nemají ujasněný vztah ve smečce a navíc se nějak moc nepokoušou, za to feny se perou sice míň ale s o hodně horšími následky. Což mi potvrdil i kamarád...je u veterináře s holkama skoro pořád, za to s klukama tak jednou do roka....

    OdpovědětVymazat
  8. Sluší jim to na fotkách, těm tvým klukům ušatým.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....