02 února 2012

Oblečky jsou hotové....

Jak už jsem se zmínila po problémech se sněhem jaké mají naši přízemáci rozhodla jsem se, že jim ušiju oběma drezíky do vysokého sněhu. Po pátrání na netu jsem našla střih který byl jednoduchý ale hlavně byl na všechny čtyři ťapičky a kryje celá zádečka .
Další věcí bylo ovšem střih překreslit protože byl za a) v síti o čtverečcích 5x5 cm, ale tak malej, že jsem ho sotva viděla a i po zvětšení byl stále dost titěrný. A byl na jezevčíka, takže ještě mne čekalo další zvětšení na Bobeše. Musím říci, že jsem se vrátila do dob svých šicích začátků kdy jsem si střihy také překreslovala do sítě a hrozně nerada jsem to dělala, protože ty různé úhyby a pod. a pak ty poměrné části, to nikdy na mne nebylo a pak jsem ho zkoušela nejdřív ušitý z plátna a na něm dodělávala ještě různé vychytávky než jsem se pustila do konečného šití ze šusťákoviny. Ale zvládla jsem to a tady je výsledek. Zatím jsme vyzkoušeli ten Bobešův, měl ho dřív hotový a tak jsem také mohla ještě vychytat některé nedostatky které se na procházce ukázaly. A teď v těch mrazech se mi s nimi nechce nikam chodit i když mají už oba oblečeníSmějící se....

To je Matýskův originální střih....



Tohle je upravený pro Bobeše....


A teď klucí jako modelové....








20 komentářů:

  1. Moc velké nadšení u modelů neregistruju, ale třeba je to jen premiérová tréma...? Nedovedu si představit v této situaci chování těch mých potvor, naštěstí to díky zimní srsti nepotřebují, ale včera jsem večer pozoroval, že šikovné botky by se jim hodily...

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak Bobeš je už zvyklej, i když se nikdy netváří moc nadšeně, za těch několik zim už si oblečky užil a zvlášť když to vyšlo, že byl na zimu otrimován skoro do pleskata, ale Mates má premiéru a tak jsem zvědavá jak bude reagovat venku. Jeho předchůdkyně jezevčička si vždycky lehla na záda a nechala se klidně i táhnout kus po těch zádech než přestala trucovat a šla normálně

    OdpovědětVymazat
  3. Máš krásně zelenou jídelnu. To je moje oblíbená barva, já mám takovou ložnici.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Já taky nejsem příznivcem, pokud to není potřeba, nedávám to. Teď vůbec nechoděj na procházky, jen si poletujou tu a tam po zahradě, stejně je to v tom mraze moc nebaví. To mají jen když je mokrý a vysoký sníh, aby se jim nedělali ty bakule na packách a hrudinkách...ta limetková se mi taky moc líbí. Syn prohlásil, že máme barák jak omalovánky. Kuchyň zelená, chodba malá žlutá, chodba velká oranžovo-bílá, obejvák oranžovej a ložnice fialová....

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Já mám taky papouškovej byt. Ložnice zelená, kuchyň nugátová, předsíň má barvu jako pozadí tvých komentářů se zelenou kombinací, koupelnu mám citrónově žlutou a záchod azurově modrý.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: No jo, koupelna je jediná bílá, ale už potřebuje vymalovat tak se uvidí na jaké barvě se schodneme. Mě by se líbila tyrkysová...máme béžové dlaždice na obložení a tmavé hnědé na podlaze, nábytek je světlé bříza, tak by to mohlo ladit . Jen děti co si udělaly nové pokoje přešly opět na bílou klasiku...je fakt, že kluk tam má trámy a jen střešní okna a dcera má okna do stráně tak ta bílá tomu dodává alespoň světlo....

    OdpovědětVymazat
  7. Vendu něco chybí - no přeci ten tvůj výstřih! - : ) Aby bylo oblečení kompletní, když už jsi o něm hovořila-ne?

    OdpovědětVymazat
  8. Ježiš,to jsou krásný psi, ty jejich pohledy na obrázku 5 a 6 ! Jinak v těch kombinézách vypadají trošku jako motorkáři

    OdpovědětVymazat
  9. [8]:Mladej o Bobešovi prohlásil že vypadá jak v neoprénu . Jen dýchací přístroj na záda a může jít pod vodu . A co se týče pohledů, tak to jim jde opravdu dobře....zvlášť Mates už toto umění ovládá velice dobře. Bobeš má výhodu těch obřích očí, takže tomu to jde samo.

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: Papouškovej byt je aspoň pestrý a nenudí! Já byla v bílém a loni jsem hodila síňokuchyň do zelenkavé a pastelově oranžové. Uvažuji o svém pokoji - do růžova!

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Ta ručička mne padla do oka hned...mají jednu na zadku jako plácnutí a jednu na rameni jako pohlazení. Je problém v tom, žena jorky si můžeš koupit co chceš od pyžama po svatební šaty ale dandík má v dospělosti zvláštní velikost a navíc ho skoro nikdo nezná a tak je bohužel jediná šance buď šití nebo mít někoho známého ve Finsku nebo Švédsku aby to poslal, tam zase naopak mají krásné kousky

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: To my měli taky barák 15 let bíle vymalovanej, ale nakonec se nám manžela konzervu po delším přesvědčování podařilo na ty barvičky přemluvit....ale víš že ti řeknu že se mi nějak ta bílá u dětí zase líbí?

    OdpovědětVymazat
  13. Promiň, ale u té šesté jsem už dostal záchvat smíchu.     

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Jo, já vím, vypadaj děsně srandovně, ještě k tomu ty chlupaté packy ale účel to plní....a to je pro jejich zdraví to hlavní .

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Takhle by na výstavě určitě zvítězili.

    OdpovědětVymazat
  16. Myslím si, že jsi svou kreativitou ušetřila nemalý peníz. Jsem na tom jako Pavel, začala jsem se také u jedné fotky chechtat. Je to ta třetí od spoda, pak jsem je spočítala od začátku a je to stejná  - tedy šestá. Bobeš má totálně nešt'astný výraz, který říká - "Já trpím" a Mates? Ten přemýšlí, jak by se ti pomstil.

    OdpovědětVymazat
  17. Betynka má taky 2 oblečky..jeden do deště a druhej pletenej, aby jí bylo teplo, ale už aspoň rok je neměla..není čas ani lidi.

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: Spíš tam Mates vypadá jako by si vyměřoval kam se do mne zahryzne . No pro něj to je premiérové, Bobeš už to zná, proto se tváří tak odevzdaně, ví že tomu stejně neujde

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....