02 února 2012

Co uvízlo v síti Sítí...Bodypainting

Omlouvám se že tak trochu opičím. Viděla jsem na jednom pěkném blogu rubriku Přišlo mejlem a posílám dál.... Mě chodí také mejlem spousta zajímavých a pěkných věcí o které jsem se tu už s vámi podělila (Kvetoucí bonsaje, Fotky kytic, Velká iluze) ale i na Síti sítí, mám na mysli Facebook, se objevují zajímavosti které stojí za to poslat dál.... a ty i jiné pěkné fotečky teď budou tedy v této rubrice.
Dnešní a následující fotky jsou věnovány mistrům tzv. Bodypaintingu, zajímavé to záležitosti a hlavně tedy pro pánské oko, které vždy s radostí spočine na pěkném tělíčku. Teď mne napadá že vlastně jsem ještě neviděla žádného modela, jen modelky. Že by se hoši styděli????






Nebo by bylo možná zajímavé si vždycky nechat udělat nějaký takový modýlek na výstavu....

16 komentářů:

  1. Jo, tato móda by se klidně mohla prosadit i v širším měřítku.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Jasně, a v těhle mrazech, co? To by bylo něco

    OdpovědětVymazat
  3. Jak by si chtěla barvou zakamuflovat pánský přirození?

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera! Pomalované modelky vypadají  opravdu skvěle a přitom neskutečně... občas mi něco takového přichází v emailu, a vždycky znovu obdivuji šikovnost "malířů".

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Tak holky mají taky kalhotky. Ono by se něco našlo co tam namalovat aby to doplnilo kompozici....akorát by to nesměla na toho kluka malovat hezká holka, pak by mohlo dojít k určitým změnám obrázku

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné obrázky. A je to pravda. Maluje se na holky a člověk by se rád podíval na hezkého chlapa.

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Už jsem viděla slona   

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: A myslíš že byl chtěnej nebo to byl následek toho, že se tomu dotyčnýmu líbila jeho malérečka?     

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ja jsem zatim videla jen pomalovane zeny,i bez kalhotek...

    OdpovědětVymazat
  10. Ja asi zostanem pri tom mojom mimi tetovaní . Toto mi príde úplne neumelecké . Ale šikovnosť sa autorom uprieť nedá, to je pravda .

    OdpovědětVymazat
  11. [3]: Ale ten Superman by šel namalovat na mužské tělo , bylo by to určitě přirozenější než když je to na holce.

    OdpovědětVymazat
  12. [8]: Nebo užil Viagru.   

    OdpovědětVymazat
  13. [10]:To já bych ještě jedno tetování určitě chtěla, i když taky něco malého jako je to první....Do tohodle bych šla ale jen v případě, že bych byla přesně tak štíhlá jak ty modelky . V těhle věcech jsem docela dobrodruh.

    OdpovědětVymazat
  14. [11]:To je fakt, spíš měla volit Catwoman....

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: Máš tetování? kdepak?

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Vzadu na krku... kytičku....a jeden člověk mi tak říká...kvietok môj malovaný...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....