29 února 2012

Nový projekt....

Na této adrese http://projekttristasedesatpet.blog.cz/ můžete sledovat můj nový projekt na který jsem narazila na dvou blozích a dost mne zaujal takže jsem si řekla, že to také zkusím. Princip je ten, že každý den vyfotíte jednu fotku o které se domníváte že bude pro ten který den něčím charakteristická či jej nějak bude vystihovat a přidáte krátký komentář o tom proč zrovna ten záběr si to zasloužil. Pokud vydržíte získáte ale zajímavé album a budete vědět i po delší době co jste zrovna v ten který den dělali. Jednou za měsíc přidáte i svou fotku aby jste pak mohli porovnávat změny.....

11 komentářů:

  1. O tomhle projektu jsem už dost slyšela, ale sama bych na něj neměla tu pevnou vůli skutečně dodržet každý den. Já třeba jednou za čtrnáct dní udělám sto fotek, ale to bych švindlovala

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak já vzhledem k tomu že nechodím do práce to mám o něco lehčí v tom že mám čas, ale zase horší v tom, že jsem odkázaná na zhruba stále stejný prostor. Samozřejmě že jsou možnosti víceré, věcí i doma je k focení moře....no uvidí se, uvidí...

    OdpovědětVymazat
  3. Třistašedesátpětka je fakt zajímavý projekt, taky jsem na něj narazila, dokonce několik blogů, které projekt uvedly do praxe - obdivuji jejich výdrž, protože, jak psla Shari, chce to pevnou vůli.

    OdpovědětVymazat
  4. Nemám rád když se něčemu říká projekt už proto, že se všemu módně říká projekt. Kde kdo dnes projektuje.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: No asi jako je dneska každý president . Tak jak bys to nazval líp?

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Program? Vytyčený cíl? Představa?

    OdpovědětVymazat
  7. Sic eje hodně používané i ve směrech kde nemusí, ale také se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  8. Projekt je to zajímavý, ale já bych dopadla úplně stejně jako Shariony. Držím ti palce ve tvém úsilí.

    OdpovědětVymazat
  9. Nemám ráda, když něco musím, takže se nazapojím. I když snad denně udělám desítky fotek. Ale ráda se dívám na fotky jiných.

    OdpovědětVymazat
  10. To si myslím zas až tak není "něco muset" spíš je to zajímavý...a naučí tě to líp fotografovat i líp vybírat co fotíš.....taky nafotím spousty obrázků, tady jde o to naučit se vybrat ten jeden kterej nějak ten den charakterizuje....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....