22 února 2012

Co uvízlo v síti Sítí....Dalí 2

Ať už tyto obrázky maloval nebo nemaloval Salvátor Dalí, jak se objevilo v komentářích, je myslím nakonec jedno, hlavně že jsou krásné a na chvilku si u nich člověk může pustit fantazii z řetězu a zkusit si jaké by to bylo se v nich pohybovat, stát se jejich součástí.....
Napadá vás někdy něco takového?







10 komentářů:

  1. Na kazdy pad zajimave associace!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Ať už to maloval kdokoli, ě se ta atmosféra moc líbí i samotná témata....

    OdpovědětVymazat
  3. Na Dalího mi to přijde málo morbidní, dokonce bych si troufl namítnout, že uvedená díla nebudou zřejmě od jediného autora, ale jsem jen obyčejnej čumil a obdivovač, takže subjektivní dojem, jenž může být mylný...

    OdpovědětVymazat
  4. Já tyhlety opticky zkreslené obrázky miluju!

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám také tyhle obrázky ráda, odvedou mě ze všedního dne do snění.

    OdpovědětVymazat
  6. [3]:Jak už jsem řekla, já sama nevím jestli to je nebo není Dalí, na mejl mi to tak přišlo, ale nejsem znalec celého jeho díla. Ať tak či tak, jsou hezké a mě se líbí....

    OdpovědětVymazat
  7. Taky si myslím že je to snůška rozdílných autorů a snad jediné co bych ještě nepovažoval za pokleslé umění by bylo to jablko. Jsi holt sentimentálně založená.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Spíš jsem na fantazijní věci než kubismus....sentimentální jsem to je fakt, ale je mi to fakt příjemnější na podívání než Guernika nebo Výkřik....

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: To přece nevadí, jestli je to trochu kýčovité... mně se taky tyhle obrázky líbí.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: No já bych ho taky nemohla mít doma pověšenej.... možná na lednici, jako dietní opatření, protože bych se bála do ní vlézt

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....