03 ledna 2012

Jaro nebo zima....ale určitě krásný západ....

Dnešek byl podle počasí skoro jarní, ale kalendářově stále hluboko zimní. Nedivím se přírodě že se začína v tom trochu zamotávat, ale může si za to tak trochu sama. Nějak se neumí rozhodnout jestli zima nebo jaro. Mě totak nadmíru vyhovovalo, jen mi trochu život a chůzi znepříjemňovalo bláto. Klouzalo to a i pesani z něj nebyli nijak nadšení....zvlášť po návratu, když museli schnout na místech a večer jsem z nich vyčesávala nejen bláto, ale i hromadu kudlibabek, lopuchů a smrkových větviček.....A stejně jaký byl krásný den tak byl i krásný dnešní západ slunce.


Takto na krásně azurové obloze konkuroval sluníčku pan Měsíc....


No řekněte sami, vypadá to že je třetího ledna?


A to už jsou růžovo - modro - šedo - rudé hrátky obláčků, oblaků a sluníčka.....







5 komentářů:

  1. Takový červený západ slunce předpovídá silný vítr. Myslím , že to i hlásili v televizi, že vítr má na horách dosahovat i síly orkánu.

    OdpovědětVymazat
  2. Byl to poslední takový den. Dnes už to vypadá úplně jinak.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Tady nefouká za to je hnus šedivej,lezavej a mokrej

    OdpovědětVymazat
  4. Nadherne zabery,ale to uz jsem psala na FB,u nas dnes aprilove,chvili leje pak zase slunce do toho vitr,ale co je to proti"Sibirskym"zimam meho detstvi!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....