23 prosince 2011

Svíčky malé, svíčky velké, svíčky kam se podíváš.....

Syn se dneska vrátil z jednodenního výletu do Prahy a jelikož jel
vlakem, vystupoval na Hlavním nádraží a z něj je jen skok na
Václavské náměstí. Dál již nemá cenu nic říkat.....


.....takže jsem si jeho fotky vypůjčila, protože jsem sama neměla možnost odjet....

7 komentářů:

  1. Měl pan Havel důstojný pohřeb. Myslím , že by byl raději za spontánní reakce lidí, než nějaké pompézní proslovy a zádušní mše.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: A to jsem fakt zvědavá, ale už teď si můžeš s toho co bylo udělat obrázek. Myslím, že to bude ještě horší....Nic proti Mistrovi, ale...

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuju za přání! I my přejeme všestranně požehnané a ve zdraví a pohodě prožité vánoční svátky!

    OdpovědětVymazat
  4. Koukám jestli tam náhodou nejsem, šel jsem kolem taky večer a třeba jsme se tam potkali.

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: No nevím Pavle jestli by ses poznal?

    OdpovědětVymazat
  6. Jestli to bylo ve čtvrtek večer tak je to docela možné .

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....