10 listopadu 2011

Ježekčík.....

Samozřejmě, Bobeš je výstavní a tak se předvádí, já jsem jen gaučák, ale taky mi to sluší. I když tady mě panička přejmenovala na ježekčíka.....


No já vím, naježily mne s Luckou schválně a pak si ještě ze mne dělaly legraci....

11 komentářů:

  1. Jůůů, ten je krásnej....

    OdpovědětVymazat
  2. Podle toho jak se dívá, dostal z vás depresi.

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se zdá,že je pěkně naštvanej....

    OdpovědětVymazat
  4. To je spíš ježurka! Ale sluší mu to, je vidět děvčata, že to s chlapama umíte - obě!-:)) Proto vás nosí také na rukou! Pomyslně i v mysli.-:)

    OdpovědětVymazat
  5. Hana Hávová10/11/11 22:12

    Určitě si myslí: tak holky a teď prosím pěkně učesat.

    OdpovědětVymazat
  6. No,teda,co jste to s tím psékem udělaly!Ale sluší mu to!

    OdpovědětVymazat
  7. Je pěknej...však ty něco vymyslíš, nějakou výstavičku v soukromí :o)

    OdpovědětVymazat
  8. [2]:No promiň,proč by měl mít ze dvou krásnejch ženskejch depresi? Ty už si viděl nějakýho chlapa kterej když je obletovanej a rozmazlovanej z toho měl depresi?

    OdpovědětVymazat
  9. Já ho posuzuji podle sebe. Sám mezi ženskejma dostávám ty deprese taky.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Jéžiš, proč ti tohle ale vůbec nevěřím?         

    OdpovědětVymazat
  11. [9]:           

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....