27 listopadu 2011

Divoké husy....

Zase se mi podařilo jednou prošvihnout zajímavou věc. Jak jsem si hrála na terase s vánočním osvětlením, najednou jsem zaslechla zvláštní zvuk. Rozhlížím se odkud to jde, a najednou koukám, že nad námi přelétají dvě ohromná hejna divokých husí a kejhají. Letěly ve dvou nádherných formacích a krásně se střídaly ve vedení. A já místo abych letěla pro foťák, stála na terase s pusou dokořán a pozorovala to divadlo....
Byl to zvláštní pocit, připravovat se na adventní rozsvícení světýlek a pozorovat husy letící za teplem? Nebo za zimou?



5 komentářů:

  1. Je dost pozdě na husy, asi se zdržely protože bylo dlouho docela teplo.

    OdpovědětVymazat
  2. Ale i tak to byl krásnej pohled....

    OdpovědětVymazat
  3. Taky je rád pozoruji v letu. :)

    OdpovědětVymazat
  4. nevím jestli přilétalo hejno nebo odlétalo , v sobotu na jižním Slovensku jsem sledovala opravdu veliké hejno , táhlo směrem východ-západ  a za chvílu další, o něco menší - dokážete  odpovědět?

    OdpovědětVymazat
  5. Nevím, ale také minulý víkend říkal manžel že viděl u Prahy ohromné hejno divokých husí přelétat....zřejmě je ta zima letos pro zvířata i ptáky zvláštní a zřejmě i zavádějící. I psi mají problém s tím, že jim narůstá dlouho srst. Mám od půlky listopadu vytrimovaného pesana a za týden jdeme na výstavu a má teprve tak dva centimetry dlouhou srst. Loni touhle dobou po stejném termínu trimování byl už skoro přerostlý....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....