20 října 2011

Už si zvyká....

A kdo? No přeci bílej vrabčák. Neustále poskakuje na terase, v keřích a po zábradlí terasy. A dneska se už dal vyfotit bez nějakých cavyků a utíkání. Zřejmě už přišel na to, že ta ženská co ho pořád jako paparazzi pronásleduje je absolutně neškodná. Když se ale delší dobu neukáže mám strach, jestli se mu něco nestalo. A jelikož je z našeho domácího hejna, jsem zvědavá, jestli se tu příští rok objeví víc takových jedinců jako je on. A třeba některý bude celý bílý....


Ze předu ale vypadá jako ostatní.....

8 komentářů:

  1. Ten je hezký! Ještě nikdy jsem takového neviděla, kdoví, jak se to tak někdy v přírodě stane, že?

    OdpovědětVymazat
  2. úžasné fotky. To se mi ještě nepovedlo vyfotit...

    OdpovědětVymazat
  3. To se ti povedlo!

    OdpovědětVymazat
  4. [1]:Je moc hezký, proto taky mám o něj strach. Objevil se tu letos.

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavý vrabec, snad ho ostatní nevyštípají a neuštípají, v přírodě se odlišnost moc netoleruje.

    OdpovědětVymazat
  6. Povedl se ti parádní fotoúlovek. Ještě nikdy jsem takového vrabce neviděla. Bude to mít asi těžké, protože albíni všeobecně v přírodě jsou handicapováni.

    OdpovědětVymazat
  7. [5]:Tenhle asi tím že není bílý celý s nima vychází úplně normálně. Žádnáý nevraživost. Zrovna před chvilkou tady seděli všichni vrabčáci na zábradlí u terasy a svorně se tam čepejřili.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké a vzácné.Také obyčejných vrábců hodně zmizelo.To po...é sedlo u skůtru za ten snímek a blízkost ptáčků stojí.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....