20 října 2011

Japonské umění znovu....

Takže zase po delší době jiné obrázky než jen ty moje.....


8 komentářů:

  1. Tak tohle umění - a vůbec umění japonských zahrad a květinových dekorací - moc a moc obdivuji a taky každého, kdo tohle zvládne vypěstovat.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Měla jsem docela obstojnou bonsaj, kterou jsem si dělala sama, ale vydržela mi jen tři roky...jednou jsem jí zapoměla zalévat o něco déle a ona to už nerozdejchala. I když byla na venku, té vláhy měla málo   

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné obrázky. Bonsaje mám ráda.

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Áha, tak to bych si ji neměla pořizovat... Obávám se, že bych se sotva postarala o kaktus.. Bonsaj mě láká, ale jestli je takhle citlivounká, tak by u mě dlouho nepřežila

    OdpovědětVymazat
  5. Krása, kvetoucí bonsaje jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat
  6. Bonsaje na fotkách jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  7. [4]:Tam je problém v tom, že mají málo zeminy v té malé misce a strašně rychle vysychá. To co jsem měla já byla nějaká tůje, či co. Muž jí koupil do záhonu a ona pořád nějak dostávala na frak a živořila tak jsem jí ze záhonku vyndala a udělala z ní bonsaj.

    OdpovědětVymazat
  8. Měl jsem doma, ale bohužel mi uhynula. Myslím že už nebyla v pořádku když jsem ji  koupil.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....