25 října 2011

Nemůžu se dámy nepodělit.....

Tak tohle jsem našla včera na facebooku a ohromně se mi to zalíbilo a řekla jsem si, že by bylo škoda se nepodělit o tak "dobré" rady Smějící se....


No řekněte, nemáme se dneska lépe? I když možná mnozí pánové podotknou, že "bolesti hlavy" jsou věčné a nezničitelné.....

16 komentářů:

  1. Teda to mě pobavilo. Docela by mě zajímalo, kdo to psal. Tipovala bych na nějakou zapšklou starou pannu. Myslím, že normální ženské z toho článku musely mít srandu i v tom roce 1894.

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se to náhodou strašně líbí. Připomíná mi to mé manželství. Ale néé že bych se tím řídila úmyslně. Ale pokud mě někdo uráží, ponižuje a říká, že jsem tlustá, tak už se před ním nikdy nesvléknu. Pokud se chová jako bezcitnej sobec, intervaly se samy prodlouží. Záleží na muži, jak přistupuje žena k sexu.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Jo, je to srandovní, čeho všeho byli naši předkové schopni. A nebo nějaký zástupce církve....

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Psala jsem něco o církvi?    Třeba se někdy najde někdo, kdo mě bude milovat a i ten sex pak nabude jiných kvalit. Zatím se nechtíc řídím radami z těch novin.   

    OdpovědětVymazat
  5. Tento článek dělá ze sexu naprosté utrpení úplně souhlasím s > babi Maňasová

    OdpovědětVymazat
  6. [4]:To bylo jako že to možná psal někdo buď zapšklej nebo z církevních kruhů. Proto ta omluva tobě .

    OdpovědětVymazat
  7. Tak moje prababička se tohohle nedržela,měli každý rok jedno dítě,ale jestli to bylo tehdy žádoucí,jsem na pochybách,neměli prostě antikoncepci a měli se moc rádi,s pradědem.Jinak,není k tomu třeba komentář!

    OdpovědětVymazat
  8. Zajímalo by mě, jestli je to skutečně výňatek z dobového tisku, nebo nějaký podvrh, přikláním se k tomu druhému. Už proto, že takto otevřeně se v tisku o sexu nemluvilo.

    OdpovědětVymazat
  9. Také nad tím přemýšlím, zda je to skutečný článek, nebo jen podvrh. Připadá mi to trochu neskutečné, v roce 1894 jsme byli součástí Rakouska-uherska a nevím, zda by něco podobného mohlo tehdy vyjít.

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: Co bych volila? Jako nešťastně vdaná žena snažící se udržet manželství kvůli dětem...chci být co nejdřív štastně rozvedená. Takže z tvého výběru jedině nevdaná.

    OdpovědětVymazat
  11. [7]: Máš pravdu, nesouhlasila. Šťastně vdaná? Jak to asi vypadá? Snad to jednou poznám.

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: I když on ten odpor k sexu byl dřív v "lepších" rodinách dost velký, takže bych to možná i tipovala na pravé....to byly  takové ty první rádoby  feministky....jenže ono i dneska se někdy jeden až diví, co může někdo vyprodukovat za nesmysly a ještě je prosadit do škol. Viz onen pamflet o tom, že homosexualita je přece jen nemoc jak proběhlo někdy na jaře v televizi.

    OdpovědětVymazat
  13. Většina mužů od přírody perversní.. něco pravdy na tom bude.

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: To si nemyslím. Už tak mám starostí až nad hlavu.

    OdpovědětVymazat
  15. [15]:Nicméně bys potřebovala nějakého kamaráda, který by při tobě mohl stát blízko a pomáhat ti přenést se přes všechny problémy. A aby ses o něj mohla opřít(obrazně Pavle) když nebudeš mít sílu. Na tohle je chlap lepší než ženská. A nemusí to být hned milenec . Ba naopak, v tomhle směru to je spíš nežádoucí komplikace. Je fakt, že na tohle je nejlepší gay. Protože umí chápat i tu ženskou stránku problému.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....