27 října 2011

Hudby není nikdy dost....

Co budu zastírat, zamilovala jsem se do youtube a možnosti z něj stahovat hudbu....
A tuhle písničku jsem si oblíbila v poslední době hodně. Už proto, že zpěvačka ač mladé děvče má úžasný hlas, který u člověka jejího věku hodně překvapuje.





6 komentářů:

  1. Mám pocit že poslední dobou ovládly hudební svět hlavně ženský. Možná se mýlím, ale stačí když pustím v autě radio.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Máš pravdu, zřejmě je tam větší potenciál než v chlapech....

    OdpovědětVymazat
  3. Tady jde ale hlavně o ten super hlas...a mimochodem mi dost připomíná herečku Danu Morávkovou....

    OdpovědětVymazat
  4. Písnička je opravdu nádherná....:)

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy tuhle zpěvačku asi nemáš oblíbenou jenom ty, kdykoliv si pustím rádio, byť jako velmi tichou kulisu, její písničku tam hrají tak 5x do hodiny!-:) Zřejmě je oblíbená nejen tebou.-:)

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Jo, hodně je hraná, ale oni i ty její další písničky jsou vydařený. Není to ten případ jednoho hitu a dost....Ale bohužel i velká hratelnost je někdy na škodu.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....