20 září 2011

Oskárek, který nechce mluvit na kameru....


Náš druhý oškubanec, který ale neřekne na kameru ani zbla. Je to však zvyk všech žaků, že jakmile se na ně díváte přestanou mluvit....

9 komentářů:

  1. Jasný, když se Oskárek, čili chlap zapře, tak s ním nehne ani Vendy!!-:)) Je super, jak jsi ho přiměla aspoň k tanci.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten nádherně tancuje...je boží. Někdy je lepší, když chlap mlčí.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: On zas až takový nemluva zdaleka není, celou dobu co slyšel cvakat klávesnici tak kecal jak o závod, ale v okamžiku kdy zmerčil že tam jsem za rohem s foťákem tak začal jen pípat jak ten foťák když mačkáš spoušť. Nedělá mu velký problém říct mi ty kur.. .Ale to nemá od nás, má to odposlouchané jak z balkonu na sídlišti kde dřív byl u kamaráda a i od něj, když se mu zrovna při práci něco nepodařilo.....

    OdpovědětVymazat
  4. "A neřeknu a neřeknu! A ty se paničko můžeš snažit. Jó, tůdle nudle, proč se mám veřejně předvádět."   

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Tak to ti můžu klidně říct, přemýšlel kam mne klovnout abych mu dala pokoj

    OdpovědětVymazat
  6. [3]:jůů, já chci vidět, jak si podupává pařátkem. .-)

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: No to je to, že to potvora nechce dělat když vidí že na něj čučím skrz aparát . Je to lemoun....

    OdpovědětVymazat
  8.      Chytrej! Jak poznal, že je natáčený! Chudáček měl trému, ale je úžasný!

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Houby trému, jak ho pozoruješ dělá ze sebe vola kterej nic neumí. Ze začátku, když jsme si ho přivezli, jsme seděli namačkaný v předsíni a poslouchali jeho monology. On věděl že tam někde jsme, ale neviděl nás tak kecal. Má takovou svojí hatmatilku ale mezi tím i kecá normálně srozumitelně. Teď už povídá i když jsme v obýváku s ním, ale stejně nejvíc toho namluví když nás nevidí, jen slyší. Ale to dělá většina žaků.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....