27 srpna 2011

Večer při svíčkách.....

Po opravdu teplém a vskutku letním dni jsme si daly s dcerou při svíčkách po skleničce dobrého vína a probraly co život dal a vzal. (S dovolením jsem si půjčila název úžasné knížky od Betty McDonaldové). Sedělo se opravdu nádherně, jemně pofukoval větřík a cvrčci koncertovali o sto šest....


Ony koule na jezírku jsou svíčky které jsou na stole, dají se právě využít buď jako plovoucí nebo někde postavené.....to je také jedna z našich "úchylek" které máme s dcerou společné, láska k různým světýlkům a světlíškům....

18 komentářů:

  1. Dnešní den byl opravdu parný. Také jsme poseděli, ale pro změnu s mužem, na zahradě až do tmy, ale bez svíček a bez vína. Dokonce jsem i jednu chvíli usnula. Celotýdenní únava se projevila. Fotky jsou takové "snové". Vášeň ke svíčkám mám také společnou se svou dcerou, ale posedět spolu večer při svíčkách, to už se nám nepodařilo několik let.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No to bude tím, že já jí mám pořád doma , .... ale domnívala jsem se, že to byl poslední takový krásný den a večer, zvlášť po tom silném větru který foukal jak přes den a pak se zvedl i v noci, že ráno bude už zataženo a ono zatím ejhle, ještě tam svítí slunko, tak snad i ten dnešní večer bude ještě stejně příjemný jak včerejší.

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, že jsem tam nemohla být s vámi děvčata, byl by to teprve ten správný "babinec"!-:)) Tak to zkusím dnes večer aspoň v myšlenkách a k těm zapáleným svíčkám si vezmu namazanou housku s máslem a domácí meruňkovou zavařeninou - můžu?-:)

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Jasně, a když nebude pršet tak i nějaká ta grilovaná flákotka se najde

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky,ráno mě probudila zima!!!!!Už je to tady! Ale nějaké pohromy se nám vyhnuly!Hezký weekend

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Tak přesně, tady je ještě krásně, azuro, sluníčko paří od rána, jen zase fouká ten hnusně silnej vítr, ale jak jsem teď  mluvila s manželem, tak mi taky hlásil jak na chatě (u Dobříše) se rapidně oproti včerejšku ochladilo. Tak ono to má jít od západu, tak by to tomu nasvědčovalo.....

    OdpovědětVymazat
  7. Ono to možná u vás nebude až tak drastické,v ČR bylo počasí v létě vždy stabilnější,ale tady se ochladilo o 5O procent!!!

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: I když tady ta předpověď taky slibuje skok z třicítek a výš na dvacku , .Necháme se překvapit co si na nás matička příroda přichystá, a stejně s tím nic nenaděláme....

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: V Německu, Alča žije v Německu

    OdpovědětVymazat
  10. Světýlka jsou úžasná!

    OdpovědětVymazat
  11. Tak posezení při svíčkách, at s dcerou, s maminkou či s milujícím partnerem bych si nechala líbit. Tady je 16 stupňů... ale v domě stále 25 st.

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: No asi taky bylo letos první a zároveň poslední v takovém teple, že ještě v deset večer jsme byly jen v tílku a kraťasech. Teď už to bude tak v mikině a dlouhejch kalhotách   

    OdpovědětVymazat
  13. I v mikině a kalhotách to bude super..hlavně když máme někoho, s kým můžeme podobné chvilky sdílet.

    OdpovědětVymazat
  14. Jo a k tomu odkazu co jsem ti napsala na mém blogu ti Vendy posílám i slova - aby jsi si to mohla s nimi zkusit:

    OdpovědětVymazat
  15. Tak buďte rády,za  tak krásný večer.Dnes už prší...

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Jsou tam krásné texty u obou pohádek, klidně bych ty dvě pohádky přidala ke Třem oříškům pro Popelku na jedno první místo....Už vím co mi taky na těch nových vadí, jsou moc AKČNÍ, pohádky mají být romantické a veselé....Akční můžou být ostatní filmy.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....