24 srpna 2011

Po dni plném sluníčka....

....se večer přihnaly mraky. Obloha dostala nejdřív žluto - šedou barvu a pak se na ní objevily mraky "naruby" a navíc mi a to si nemůžu pomoci a musím to napsat, na té druhé fotografii připadaly jak andělské bílé prdýlkyNevinný. Naštěstí i když to vypadalo hodně ošklivě z toho nic nebylo. Zatím.....






17 komentářů:

  1. Vendy, za ty fotky máš ode mně pět hvězdiček. Jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky . K ránu to pak už bylo zajímavější, naštěstí nás zase líznul jen tak trochu nějaký malér, dost silně fučelo  blejskalo se o sto šest, ale nechtělo se mi moc vylejzat na focení i když jsem se docela probrala, lítala jsem po baráku a zavírala střešní okna i ta normální. Ale naštěstí to bylo hodně daleko, ani nepršelo ani nehřmělo. Asi to zas odnesli chudáci někde dál.

    OdpovědětVymazat
  3. U nás byla v noci parádní bouřka, která pročistila vzduch. Ráno bylo všechno svěží, umyté a krásně se dýchalo. Ted' bude za chvilku 10 a Slunce už zase pálí. Čeká nás asi zase další "Palermo".

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Tak dneska si asi od sluníčka trochu odpočinem, alespoň teď to tak vypadá. je dost mráčků i mraků, které se tu honí. Ale odpoledne to už může být i jinak...ale ani bych se nezlobila, alespoň by se dalo jít na procházku, v těhle vedrech nechci přízemáky tahat někam ven, je jim líp doma na dlažbě a v chládku.....i když už zase oplývají nadbytečnou energií, kterou si nemůžou vybít

    OdpovědětVymazat
  5. U nás se hodně blýskalo,naštěstí bez hromu,Sha hi mi už i tak seděla na hlavě ,pak vydatný déšť,naštěstí žádná pohroma,vzduch se vyčistil a teď jsme zase tam kde jsme byli včera!Jinak moc zajímavé fotky!

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Tady jen a jen blesky a vítr. Ale ten déšť by byl potřeba, aby ten prach zmizel. Navíc tady kolem nás žněj, a ve vzduchu je takovýho všelijakýho sajrajtu z obilí....

    OdpovědětVymazat
  7. To jsem poslala já! Už jste mě všichni rozčilovali vzdycháním, jaké máte vedro, když my tu máme regulérní podzim.     

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Ale fuj, nech si svůj podzim, my si necháme svoje parné léto , , . I když tedy ze stromů už tady u nás pěkně začíná padat listí, jak na podzim....

    OdpovědětVymazat
  9. Tak Vendy v Praze byla bouřasa jako hrom v jednu hodinu v noci! Pršelo až lilo, proudy vody, čerti se ženili - u vás né? No a nyní když jsem se dovlekla z práce je v tu obvyklý pařák, spocení lidé a nedýchatelno. Hned bych šla k těm tvým oblíbencům na tu dlažbu se natáhnout!

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: No koukám ze všech stran se mi dneska scházejí zprávy o tom jak kde bouřilo a pršelo, a tady u nás tedy naštěstí proběhlo jen náramné blýskání a fučení větru .Jen se bojím aby nebyl nějaký blázinec až opravdu přijdou nějaké bouřky, když se má tak rapidně ochladit. No, ze 34 na 24, je sice skok, ale pořád to je nádherná letní teplota. Jenti opravdu nezávidím tu MHD

    OdpovědětVymazat
  11. U nás prý byla ve středu v noci bouřka, ale já o ničem nevím

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: No vidíš, mít sebou šampon tak sis ještě mohla umýt hlavu a měla jsi to s kompletní očistou....mě se při posledním takovém lijáku rozlepily obě boty....

    OdpovědětVymazat
  13. Zajímavé fotky, tady prsí.

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: před chvilkou jsme rozpustily s dcerou večerní posezení na terase u vína a při svíčkách. Pořád je nádherně, obloha plná hvězdiček a cvrčci koncertují co to jde....   

    OdpovědětVymazat
  15. Moc hezké fotky. Posezení na terase u vínka a svíček tiše závidím.

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: A já jsem moc ráda, že už máš náladu na surfování po blozích ....

    OdpovědětVymazat
  17. Náladu moc nemám, ale nic jiného stejně vleže dělat nejde...a číst mě Jenda nenechá.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....